Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم عصر امروز جمعه ۲۲ فروردین۹۹ در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قم، در خصوص آخرین آمار بیماران کرونا در قم، اظهار داشت: در ۲۴ساعت گذشته، یعنی از ساعت ۱۴ دیروز تا ساعت ۱۴ امروز بیست و دوم فروردین ماه، ۷۴ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا پذیرش شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم اضافه کرد: ۲۲ نفر از این تعداد در بخش های بیمارستان ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده‌اند.

دکتر قدیر خاطرنشان کرد: همچنین در شبانه روز گذشته، ۲۴ نفر از بیماران بستری در بخش‌ها، پس از بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند.

رئیس‌دانشگاه علوم‌پزشکی استان قم، در پاسخ به سئوالی در خصوص مجموع بیماران بستری در بیمارستان‌های کرونایی استان قم نیز گفت: حدود ۳۰۰ بیمار در بیمارستان های قم به دلیل مشکلات حاد تنفسی و یا مشکوک بودن به کووید۱۹ بستری هستند که ۱۹ نفر آنها را کودکان تشکیل می دهند.

دکتر قدیر در پایان سخنان خود تأکید کرد: با توجه به اینکه کودکان نیز مبتلا به این بیماری می شوند که البته بیشتر به شکل ناقل هستند، از همشهریان تقاضامندیم نسبت به رعایت مسائل بهداشتی و قرنطینگی خانگی همچنین برای کودکان، نهایت اهتمام را داشته باشند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان قم کروناویروس کرونا در ایران کرونا در قم علوم پزشکی قم استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۸۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، امام جمعه سابق همدان به علت عارضه مغزی و کاهش هوشیاری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در قم بستری و تحت درمان است.

آیت‌الله طه‌محمدی در فروردین ماه امسال در راه بازگشت از سفر مشهد مقدس دچار سانحه رانندگی شد که در این حادثه همسر ایشان فوت کرد.

در آن زمان آیت‌الله محمدی با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شد، اما پس از مدتی، پزشکان متوجه وجود لخته خون در مغز وی شدند که منجر به انجام جراحی در بیمارستانی در تهران شد، پس از عمل جراحی وی از بیمارستان مرخص و حال ایشان رو به بهبودی رفت.

اما متاسفانه در هفته گذشته آیت‌الله محمدی دچار سکته و خونریزی مغزی شده که منجر به بستری ایشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در استان قم شده است.

بنابر اعلام پزشکان، اکنون هوشیاری آیت‌الله محمدی در سطح پایین است و تغییری نسبت به روزهای قبل نداشته است.

با توجه به اوضاع امام‌ جمعه سابق همدان، از مردم تقاضا داریم برای سلامتی و بهبودی ایشان دعا کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902096

دیگر خبرها

  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور/ آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در ایران / آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • حس خوب حمایت
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان