Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@04:59:32 GMT

طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز میامی اجرا شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۸۸۱۳

طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز میامی اجرا شد

سرهنگ دوم حسین عجم عصر جمعه اعلام کرد : مأموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و در ادامه طرح های پاکسازی نقاط جرم خیز در روستاهای سطح شهرستان و برخورد با برهم زنندگان نظم عمومی، پس از اخذ مجوزهای قانونی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را اجرا کردند.

  وی ادامه داد : در اجرای این طرح سه متهم ظرف ۲۴ ساعت دستگیر شده و به حمل مواد مخدر اعتراف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: گروه‌های عملیاتی نیز در اجرای این طرح یک فقره سرقت را شناسایی و پرونده متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت : برای امنیت و آرامش شهروندان برنامه‌های کنترلی و پیشگیرانه پلیس با شدت بالاتری اجرا خواهد شد.

عجم در راستای وظیفه همگانی برای مقابله با ویروس کرونا ادامه داد : نیروی انتظامی در کنار کادر پزشکی و درمانی برای شکست ویروس کرونا فعالیت های خود را در سطح شهرستان انجام می دهد.

فرمانده انتظامی میامی بر مشارکت و همراهی مردم برای شکست ویروس کرونا تأکید کرد، و اظهار داشت : قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا بدون همکاری مردم امکان پذیر نیست.

سرهنگ  عجم افزود : نیروی انتظامی برابر قانون و همچنین در قالب اجرای مصوبات ستادپیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان با افرادی که به ممنوعیت ها بی‌توجه باشند برخورد قانونی می کند.

فرمانده انتظامی میامی با اشاره به اینکه مردم توصیه های پزشکی را رعایت کنند، اظهار داشت : برای حفظ سلامتی با ماندن در خانه سهم خود را در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ایفا نمائیم.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان سمنان امنیت و آرامش جرم فرمانده انتظامی قانون بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۸۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد

رئیس شورای اسلامی شهرستان سامان با اشاره به لزوم اجرای شبکه فاضلاب روستایی حاشیه زاینده‌رود گفت: ورود فاضلاب به این رودخانه می‌تواند تهدیدی برای سلامت عمومی مصرف‌کنندگان آب از این حوزه باشد و اجرای شبکه فاضلاب این روستاها باید هرچه سریع‌تر صورت بگیرد.

غلامرضا چهلگردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با وجود چهارهزار جوان دارای مجوز فعالیت از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، تکمیل ساختمان فرهنگسرای شهرستان سامان ضروری و نیازمند اعتبار لازم است.

وی با اشاره به لزوم اختصاص اعتبار برای تکمیل ساختمان اداره ثبت احوال شهرستان سامان، گفت: ساخت ساختمان اداری ثبت احوال حدود پنج سال پیش شروع شده و سه سال است که کاملاً تعطیل شده است، همچنین تکمیل ساختمان بخشداری زاینده رود، احداث بیمارستان محلی شهرستان سامان و ساماندهی مسیل اصلی شهر سامان و ایمن‌سازی آن نیازمند تخصیص اعتبار مناسب است‌.

رئیس شورای شهرستان سامان ادامه داد: جاده سامان به تیران به عنوان یکی از محورهای اصلی ورودی استان و تکمیل جاده سامان به قراقوش با توجه شرایط خاص این جاده، باید در اولویت کاری قرار داده شود.

چهلگردی با اشاره به لزوم اجرای شبکه فاضلاب روستایی حاشیه زاینده‌رود، افزود: ورود فاضلاب به این رودخانه می‌تواند تهدیدی برای سلامت عمومی مصرف‌کنندگان آب از این حوزه باشد و اجرای شبکه فاضلاب این روستاها باید هرچه سریع‌تر صورت بگیرد.

کد خبر 749212

دیگر خبرها

  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد