Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-30@06:44:12 GMT

بایدن در نظرسنجی سی‌ان‌ان ۱۱ درصد از ترامپ جلوتر است

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۸۹۱۲

بایدن در نظرسنجی سی‌ان‌ان ۱۱ درصد از ترامپ جلوتر است

رویداد۲۴ بر اساس نتایج تازه‌ترین نظرسنجی «جو بایدن» معاون رئیس جمهور سابق و نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا ۱۱ درصد از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی آمریکا جلوتر است.

در این نظرسنجی که توسط شبکه خبری «سی‌ان‌ان» انجام شده و نتایج آن روز پنجشنبه منتشر شده، بایدن ۵۳ درصد آرای شرکت کنندگان را بدست آورده حال آنکه ترامپ ۴۲ درصد آرا را بدست آورده که این بیشترین فاصله میان ترامپ و بایدن در نظرسنجی‌هایی است که طی ماه جاری میلادی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نظرسنجی دانشگاه «مانموث» که نتایج آن روز پنجشنبه منتشر شده بود از پیشتازی ۴ درصدی بایدن حکایت داشت. همچنین نظرسنجی‌های دیگر، پیشتازی ۳ تا ۸ درصدی بایدن را نشان می‌دادند.بیشتر بخوانید: آیا ویروس کرونا می‌تواند ترامپ را از کاخ سفید بیرون کند؟در نظرسنجی انجام شده توسط سی‌ان‌ان، ترامپ و بایدن حمایت ۹۰ درصدی در میان احزاب خود را دارند. بایدن در میان زنان ۳۰ درصد جلوتر از ترامپ بوده و این آمار در میان مردان نشان دهنده پیشتازی ۷ درصدی ترامپ است.

۷۲ درصد رنگین پوستان حمایت خود را از بایدن اعلام کرده‌اند، اما ترامپ در میان سفیدپوستان ۸ درصد جلوتر از بایدن است.

۵۲ درصد رای دهندگان به بایدن برای مدیریت مقابله با شیوع ویروس کرونا اعتماد دارند که این آمار برای ترامپ ۴۳ درصد است.

این نظرسنجی میان ۸۷۵ رای دهنده ثبت نام شده و در روز‌های سوم تا ششم آوریل (۱۵ فروردین تا ۱۸ فروردین) و با درصد خطای ۳.۷ درصد انجام شده است. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بایدن ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۸۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت اکثر صهیونیست‌ها با استعفای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی

براساس تازه‌ترین نظرسنجی انجام شده در فلسطین اشغالی، بیش از نیمی از صهیونیست‌ها معتقدند زمانش رسیده که کلیه فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی مسوولیت شکست امنیتی ۷ اکتبر را بر عهده بگیرند و استعفا کنند.

به گزارش ایسنا، مطابق با این نظرسنجی که در روزنامه «معاریو» منتشر شد، ۶۳ درصد صهیونیست‌ها پس از استعفای «آهارون هالیوا» رئیس واحد اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی  (آمان)، تاثیرگذارترین سازمان بر سیاست دفاعی رژیم صهیونیستی به دلیل شکست در هفتم اکتبر، بر این عقیده هستند که وقتش رسیده بقیه فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی مسوولیت شکست امنیتی را بپذیرند و استعفا کنند. ۱۸ درصد از شرکت‌کنندگان هم گفتند با استعفای فرماندهی مخالفند.

این نظرسنجی نشان داد که بین مواضع رأی دهندگان به احزاب رژیم صهیونیستی تفاوتی وجود ندارد.

به نقل از سایت خبری «عرب۴۸»، ۳۹ درصد از پاسخ‌دهندگان پیش‌بینی می‌کنند که ارتش رژیم صهیونیستی با ادعای بازگرداندن صهیونیست‌های ساکن شهرهای مرزی، عملیات نظامی بزرگی را در لبنان آغاز کند. ۶۱ درصد از رای‌دهندگان احزاب راستگرا گفتند که انتظار دارند عملیات نظامی بزرگی در لبنان انجام شود، در حالی که در میان رای‌دهندگان حزب چپ‌میانه، ۳۴ درصد انتظار چنین عملیات نظامی را دارند.

براساس این نظرسنجی، محبوبیت فراکسیون «اردوگاه اصلی» به رهبری «بنی گانتس» کاهش یافته است و اگر اکنون انتخابات کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) برگزار شود، ۲۹ کرسی در مقایسه با ۳۱ کرسی در نظرسنجی هفته گذشته به دست می‌آورد. حزب لیکود به رهبری «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم تعداد کرسی‌هایی را که در نظرسنجی هفته گذشته به دست آورده بود، یعنی ۲۱ کرسی را حفظ می‌کند.

در این نظرسنجی حزب «یش عتید» به ریاست «یائیر لاپید» رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی ۱۳ کرسی، حزب «اسرائیل بیتنا» به ریاست «آویگدور لیبرمن» ۱۱ کرسی به دست آوردند. همچنین حزب «شاس» ۹ کرسی، حزب «عوتسما یهودیت» به ریاست «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت ملی رژیم صهیونیستی ۹ کرسی، فراکسیون «یهودیت تورات» ۷ کرسی و جبهه «عرب برای تغییر» ۵ کرسی به دست آوردند. 

این نتایج نشان می‌دهد که در صورت برگزاری انتخابات پارلمانی، احزاب ائتلاف فعلی ۵۰ کرسی و در مقابل احزاب مخالف از جمله اردوگاه اصلی که پس از جنگ غزه به کابینه پیوستند، ۶۵ کرسی کسب خواهند کرد.

۴۵ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی گانتس و ۳۶ درصد هم نتانیاهو را برای تصدی پست نخست وزیری مناسب‌تر دانستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • موافقت اکثر صهیونیست‌ها با استعفای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم