Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@19:18:20 GMT

بارش‌ها در البرز تا یکشنبه ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۸۹۵۰

بارش‌ها در البرز تا یکشنبه ادامه دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا فلاح نژاد عصر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در نقاط مختلف استان البرز، اظهار کرد: با توجه به اطلاعیه‌های گذشته اداره کل هواشناسی در خصوص فعال شدن سامانه بارشی طی چند روز و کاهش شدید دما در البرز، این موج بارشی که هم اکنون در استان فعال است تا صبح یکشنبه ماندگار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تاکید کرد: تا زمان استقرار این موج بارشی در استان، بارش‌های رگباری و شدید باران و برف، رعد و برق، وزش باد لحظه‌ای و شدید، تگرگ را در البرز خواهیم داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: به دنبال بارش‌های اخیر در البرز تمامی رودخانه‌های استان سیلابی شدند اما خوشبختانه مخاطراتی به همراه نداشته اند.

وی تاکید کرد: تا زمان گذر این موج بارشی خطر آب گرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل های فصلی استان در حوضه آبریز رودخانه‌های کرج و به ویژه رودخانه کردان همچنان وجود دارد، در جاده‌های کوهستانی نیز به دلیل بارش‌ها خطر ریزش سنگ و رانش کوه وجود دارد.

فلاح نژاد در پایان افزود: با توجه با سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل های فصلی استان لازم است فرمانداران شهرستان‌های استان نسبت به اتخاذ تدابیر مناسب اقدام کرده، پیش بینی‌های لازم را در دستور کار خود قرار داده و در آماده باش کامل باشند.

کد خبر 4897083

منبع: مهر

کلیدواژه: سامانه بارشی استان البرز محمدرضا فلاح شهرستان کرج ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر شهرکرد نیمه شعبان گرگان بارش باران بیرجند شیراز فاصله گذاری اجتماعی ایلام روز طبیعت استانداری قزوین رودخانه ها بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۸۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی جدید دوشنبه از غرب وارد کشور می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین و بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت در شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و برخی مناطق استان‌های بوشهر، شرق خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، کرمان و خراسان جنوبی، ابرناکی، وزش باد و بارندگی ادامه خواهد داشت.

فردا یکشنبه در ارتفاعات البرز شرقی، برخی نقاط واقع در شمال غرب و غرب کشور، افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد. در ضمن طی روزهای شنبه و یکشنبه در شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز، وزش باد شدید انتظار می‌رود.

دوشنبه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور، بارش در نوار غربی دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز و تهران، غرب سواحل دریای خزر و در برخی نقاط استان اصفهان، ابرناکی و رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود. در کرمانشاه، غرب کردستان، شمال آذربایجان شرقی، زنجان و گیلان، بارش شدت دارد.

سه شنبه بارندگی در جنوب غرب و جنوب کاهش یافته و در کل نوار شمالی ابرناکی، گاهی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد همراه با کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

چهارشنبه و پنجشنبه گستره بارش در شمال غرب سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و خراسان رضوی می‌باشد و در نوار شرقی کشور وزش باد افزایش می‌یابد.

امروز خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و از بعد از ظهر دوشنبه تا پنج شنبه دریای خزر مواج می‌باشد.

سازمان هواشناسی وضعیت جوی امروز پایتخت را ابری و بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و از بعد از ظهر وزش باد شدید و کاهش ابر پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۲۱ و کمینه دما ۱۰ درجه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • سازمان هواشناسی اعلام کرد:آغاز سامانه جدید بارشی از امروز؛ آسیب به محصولات کشاورزان
  • طغیان رودخانه گلسار بر اثر بارش‌های اخیر + فیلم
  • سامانه بارشی جدید در راه کردستان است
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و کاهش ۷ درجه‌ای دمای البرز
  • هواشناسی ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ورود موج بارشی جدید به کشور از روز یکشنبه
  • سامانه بارشی جدید دوشنبه از غرب وارد کشور می‌شود
  • موج بارشی جدید از فردا یکشنبه وارد کشور می شود | بارندگی شدید در این استانها | تمرکز اصلی بارش‌ها در مناطق غربی و شمالی
  • ورود موج بارشی جدید به کشور از روز یکشنبه
  • ورود موج‌ های رگباری شدید به کشور از هفته آینده
  • آماده‌باش نیروهای راهداری البرز در پی بارش شدید باران