Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-03@03:31:05 GMT

پاسخ رهبرانقلاب به نامه‌های دانش آموزان لبنانی

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۹۱۷۲

پاسخ رهبرانقلاب به نامه‌های دانش آموزان لبنانی

به تازگی مسابقه‌ای تحت عنوان نامه‌ای به رهبری در مدارس المهدی لبنان برگزار شده است و در این مسابقه دانش آموزان با ارسال نامه‌هایی به آیت الله خامنه‌ای، در این مسابقه شرکت کردند. مقام معظم رهبری نیز نامه‌های این دانش آموزان لبنانی را مطالعه و پاسخ خود را به آن‌ها اعلام کرده است. در همین راستا یکی از صفحات منتسب به رهبرانقلاب متن پاسخ ایشان به نامه‌های این کودکان را در قالب یک پست منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پست منتشر شده به این شرح است:

"بسمه تعالی.

فرزندان عزیزم، نامه‌های محبت‌آمیز شما را دیدم و از احساسات پاک شما متشکرم. عزیزان بکوشید خود را برای آینده بهتر و ایجاد دنیای برخوردارتر از امنیت و انسانیت و اخلاق آماده کنید. دانش و ایمان و پرهیزگاری سرمایه حقیقی انسان است؛ بکوشید آن‌ها را در خود فراهم نمائید.

از خداوند سعادت شما را مسألت می‌کنم".

   

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رهبر انقلاب دانش آموزان لبنانی نامه دانش آموزان پارسی خبر با شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۹۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیت

به گزارش صدای ایران از عصر ایران، نامه اول در ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ و نامه دوم چند روز پس از آن و نامه سوم روز گذشته ارسال شد و روحانی در این نامه تصریح کرده چنانچه تا چند روز دیگر مستندات ردصلاحیت دریافت نشود، علیرغم ابهامات فراوان نامه شورای نگهبان، پاسخ به آن منتشر خواهد شد.

حسن روحانی با گذشت ۵۲ روز از نامه خود به شورای نگهبان و عدم دریافت مستندات مکتوب دلایل ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، نامه دیگری به این شورا ارسال کرد.

به گزارش سایت روحانی؛ نامه اول در ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ و نامه دوم چند روز پس از آن و نامه سوم روز گذشته ارسال شد و دکتر روحانی در این نامه تصریح کرده چنانچه تا چند روز دیگر مستندات ردصلاحیت دریافت نشود، علیرغم ابهامات فراوان نامه شورای نگهبان، پاسخ به آن منتشر خواهد شد.

روحانی در نامه نخست، به موارد پنج‌گانه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری اشاره و تصریح کرده بود پاسخ این شورا «عموماً شامل انتسابات کلی است» و «برخلاف صریح قانون، حاوی هیچگونه مستنداتی نمی‌باشد.» او درخواست کرد مستندات ادعا‌های مندرج در این ۵ عنوان «به طور کامل، بدون تقطیع و تلخیص» ارائه شود.




دیگر خبرها

  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیت
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان
  • روحانی باز هم به شورای نگهبان نامه نوشت
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه یکی از مسئولان
  • پاسخ سپاهان به شکایت پرسپولیس
  • شکایت؛ پاسخ سپاهان به شکایت پرسپولیس
  • رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد
  • ژوزه مورایس نشست خبری را ترک کرد
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند