Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوشکی گفت: نظر به نامگذاری امسال با عنوان «سال جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در زمان شیوع کرونا، آموزش های مهارتی خود را به علاقمندان از طریق مجازی ارائه می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حشمت کوشکی» با اشاره به نقش ارائه آموزش های مهارتی در اشتغال زایی و رونق بخشی به چرخه تولید، گفت: ارائه آموزش های فنی و حرفه ای در فارس، همواره با محور تقویت اشتغال زایی و کسب مهارت لازم برای ورود به عرصه اشتغال صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای فارس افزود: نظر به نامگذاری امسال با عنوان «سال جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری، باید به این نکته توجه داشت که ارائه مهارت های فنی و حرفه ای در افزایش تولید نیز نقش موثر و مهمی دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا در کشور باعث تعطیلی کلاس ها و دوره های آموزشی شده است، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان از همان ابتدا سعی کرد تا آموزش های مهارتی خود را به علاقمندان از طریق مجازی ارائه کند.

کوشکی با اعلام انجام برنامه ریزی های لازم برای ارائه آموزش های از راه دور، بیان کرد: مربیان آموزشگاه های آزاد و دولتی آموزش فنی و حرفه ای فارس با تشکیل گروه در فضای مجازی، اقدام به ارائه آموزش های مهارتی به کارآموزان می کنند.

وی از برگزاری دوره «روش های تولید محتوای الکترونیکی» برای مربیان آموزش فنی و حرفه ای فارس خبر داد و گفت: این آموزش با استفاده از روش ویدیو کنفرانس و از راه دور و توسط مرکز تکنولوژی اطلاعات شیراز برای مربیان با هدف ارتقا و ارائه آموزش های مهارتی به روز به این مربیان انجام شده است.

 

 

 

 

با شبستان فارس در شبکه های مجازی همراه باشید

شبکه های اجتماعی داخلی

«سروش» به آدرس

sapp.ir/farsshabestan

«بله» به آدرس

https://ble.ir/farsshabestan

«گپ» به آدرس

https://gap.im/Fars.shabestan

«ایتا» به آدرس

https://eitaa.com/farsshabestan

سایر شبکه های اجتماعی

«اینستاگرام» به آدرس

https://www.instagram.com/fars.shabestan

اگر برای نخستین بار وارد این صفحه می شوید، نخست گزینه دنبال کردن (follow) را بزنید.

«واتس آپ» گروه اول به آدرس

https:/b2n.ir/wa1fshb

در صورت پرشدن کانال واتس آپ، آدرس کانال جدید اعلام خواهد شد.

«تلگرام» به آدرس

https://t.me/farsshabestan

 

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: سال جهش تولید کرونا در فارس آموزش فنی حرفه ای مهارت آموزی فضای مجازی شیراز آموزش فنی و حرفه ای فنی و حرفه ای فارس آموزش های مهارتی ارائه آموزش آدرس https

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۹۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!

تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!

دیگر خبرها

  • آغاز فروش غیرحضوری نمایشگاه کتاب + آدرس سایت و جزئیات
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • ارائه دروس مهارتی و اشتغال پذیری به دانشجویان از مهر ۱۴۰۳
  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • هلدینگ خلیج فارس اسیر فضای مجازی نمی‌شود
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • بیش از ۵ هزار نفر در خوزستان آموزش‌های مهارتی را در محیط کار واقعی فرا گرفتند
  • مصونیت از آسیب‌های اجتماعی با ویدئو کتاب‌های مهارتی برای کودکان
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت/ کشورها برای محفاظت از کودکان چه کردند؟