Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید سعید شاهرخی عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در این راستا کمیته مشارکت های مردمی در همدان فعال شده که کارهای خوبی را در استان همدان عملی کرده هر چند باید قوی، جامع و هماهنگ تر از گذشته این کمیته عمل کند.

وی مثال زد: در جلسه اول فعالان اقتصادی و اتاق بازگانی با استانداری، کمک های نقدی و جنسی خوبی جمع آوری و برخی امکانات بیمارستانی و تخت های آی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی.یو  در رزن و همدان به کمک بخش خصوصی فراهم شد که قابل تحسین است.

استاندار همدان ادامه داد: علاوه بر فعالان اقتصادی بخش خصوصی، عموم مردم نیز علاقه مند به مشارکت هستند از جمله پایگاه های بسیج و سایر تشکل ها اقدام های خوبی انجام دادند که باید منسجم و هدفمند شوند.

شاهرخی بیان کرد: در گام نخست باید نیاز ضروری استان را احصا کرد برای مثال نیاز استان آیا تخت آی.سی.یو، دارو، لباس حفاظتی و ماسک است یا کمک به افرادی که به دنبال اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، کسب و کارشان دچار مشکل شده یا به علت توقف فعالیت برخی واحدها کارگران بیکار شدند.

وی اظهار داشت: اگر بنا باشد کمک ها به صورت هدفمند جمع آوری و توزیع شود باید طرح ساماندهی مشارکت‌های مردم در پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری کرونا در شهرستان ها با محوریت فرمانداران و فرماندهان نیروی مقامت بسیج اجرایی شود.

استاندار همدان گفت: در پیش گرفتن این دستورالعمل به معنای نفی فعالیت سایر نهادها نیست بلکه برای جمع آوری و ساماندهی کمک ها باید متمرکز عمل کرد نه اینکه هر کس در یک محله جزیره ای عمل کند و موجب هدر رفت سرمایه، جمع آوری ناصحیح و توزیع نامناسب کمک ها شود.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: ۶۸ هزار و ۱۹۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد کل جان باختگان کرونا در کشور به چهار هزار و ۲۳۲ نفر رسید.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان همدان دارو روابط عمومی ماسک وزارت بهداشت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی جمع آوری کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۹۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست با تشکل‌ها و فعالان عرصه کارگری افزود: انقلاب‌اسلامی، انقلاب مستضعفان و کوخ نشینان بود و از بدو پیروزی انقلاب‌اسلامی رویکرد احقاق حقوق کارگران در دستور کار قرار گرفت.

او با بیان اینکه اکنون مراکز تولیدی و کارخانجات نیازمند کارگران و نیرو‌های متخصص است تصریح کرد: اگر سرمایه‌گذاران بدون زمینه کار و فعالیت کارگری و اگر کارگران بدون کارفرما شوند، تولید محقق نمی‌شود.

استاندار همدان گفت: عرصه جهانی به دلیل زیاده‌خواهی مستکبران با چالش روبه‌رو شده و این موضوع فقط در ایران اسلامی نیست.

علیرضا قاسمی‌فرزاد گفت: سیاه‌نمایی و تخریب روانی ملت فهیم ایران از اهداف اصلی دشمنان است از همین رو تبیین اقدامات و دستاورد‌های نظام مقدس‌جمهوری‌اسلامی در دستور کار قرار گیرد.

در پایان تعدادی از نمایندگان کارگری و کارفرمایی به نگرانی‌ها و دغدغه‌های خود و مطالبات حوزه خود پرداختند که استاندار و معاون اقتصادی استاندار برای پیگیری مطالبات آنها اعلام آمادگی کردند.

در پایان این مراسم از آقای قیطاسی قوی‌ترین مرد ایران که خود را قوی‌ترین مرد کارگر ایران عنوان کرد، تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز