Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@22:39:31 GMT

آمادگی کامل قم برای مصاف با سیلاب احتمالی فردا

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۹۳۳۲

آمادگی کامل قم برای مصاف با سیلاب احتمالی فردا

ایسنا/قم با ابلاغ استاندار قم، تمام دستگاه‌های اجرایی، امدادی و شهری برای مقابله با آثار سیلاب احتمالی فردا در آمادگی کامل به سر می‌برند.

پس از چند روز بارانی و برفی در استان و بالاآمدن سطح رودخانه قمرود، امروز استاندار قم ابلاغیه ای را به تمام دستگاه های اجرایی استان ارسال کرد تا در مواجهه با هرگونه رخدادی که فردا با بارش های گسترده ای که سازمان هواشناسی برای استان قم پیش بینی کرده است، آماده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دستورات شامل آماده باش کامل دستگاههای اجرایی عضو ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، آمادگی و لزوم پشتیبانی نهاد ها و دستگاههای اجرایی استان از بخش های تابعه در مقابله با سیلاب های احتمالی و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بهنگام  اطلاعیه های ستاد بحران استان از طریق صداوسیما و رسانه های استان است.

از دیگر دستورات استاندار قم می‌توان به مسدود شدن مسیر رودخانه قمرود  و اعلام وضعیت هشدار به روستاها  و منازل نزدیک به رودخانه های استان و لزوم آمادگی همه جانبه  دستگاههای شهری ، خدماتی و امدادی در راستای رفع آبگرفتی  معابر شهری و روستایی⁩ اشاره کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه قم سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۹۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید و تداوم سامانه بارشی تا فردا در استان هرمزگان

مهرداد حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هشدارهای زرد و نارنجی که طی روزهای اخیر صادر شده است به هیچ عنوان جای سهل‌انگاری ندارند و مردم بایستی هوشیاری کامل خود را حفظ کنند و نسبت به هشدارها حساس باشند.

وی افزود: در شرایط هشدار جوی قرار گرفتن و تردد در مسیل‌ها بسیار خطرناک است و مردم باید به جد از آن پرهیز کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان افزود: به دلیل مخاطرات تندبادهای لحظه‌ای و رگبار و بارش تگرگ شدید آنی که امکان بروز رعد و برق‌های مهیب نیز وجود دارد.

حسن زاده تاکید کرد: ضرورت دارد مردم در اکثر نقاط استان و به ویژه جزایر از ترددهای غیر ضرور بپرهیزند و تفریحات دریایی نیز به طور کامل ممنوع شود ضمن اینکه شناورهای مسافربری، تجاری و صیادی نیز اجازه تردد در شرایط هشدار جوی را ندارند.

وی با اشاره به ممنوعیت تردد یا اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها گفت: طی امروز و فردا احتمال آب گرفتگی معابر شهری و برون شهری به ویژه آب نماها، حرکت سیلاب در رودخانه‌های بالادستی، سقوط تیرهای برق وجود دارد.

کد خبر 6094884

دیگر خبرها

  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا
  • مانوری برای محک آمادگی در برابر حوادث احتمالی
  • جنگ برای حضور در سوپرکاپ؛ ترکیب احتمالی اشتوتگارت و بایرن مونیخ
  • در جنگ اقتصادی و فرهنگی باید به آمادگی کامل برسیم
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
  • اعلام آمادگی استاندار گلستان برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک با جهاد دانشگاهی
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک
  • تشدید و تداوم سامانه بارشی تا فردا در استان هرمزگان