Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@18:12:15 GMT

باشگاه آنتورپ پاسخ نامه پرسپولیسی‌ها را داد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۹۴۳۱

باشگاه آنتورپ پاسخ نامه پرسپولیسی‌ها را داد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، باشگاه پرسپولیس هفته گذشته با ارسال نامه‌ای به باشگاه آنتورپ بلژیک اعلام کرد، علیرضا بیرانوند آماده است تا با حضور در بلژیک در تست‌های پزشکی این باشگاه شرکت کند. باشگاه آنتورپ نیز در پاسخ به این نامه خواستار عدم حضور بیرانوند در این کشور به خاطر شرایط موجود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه آنتورپ در این نامه تأکید کرده به خاطر شیوع ویرووس کرونا در همه دنیا، فعالیت‌های این باشگاه به مانند خیلی از باشگاه‌های دیگر تعطیل است و هر زمان که شرایط مهیا باشد آنها اجازه سفر بیرانوند را به بلژیک خواهند داد.

با توجه به این مسئله باشگاه پرسپولیس تا زمانی که بیرانوند در تست‌های پزشکی آنتورپ شرکت نکند نمی‌تواند قسط دوم خود از این انتقال را که 200 هزار یوروست، از این باشگاه دریافت کند.

104 / 351 علیرضا بیرانوند پرسپولیس لیگ بلژیک آنتورپ کرونا در ورزش

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند پرسپولیس لیگ بلژیک آنتورپ کرونا در ورزش باشگاه آنتورپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود

به گزارش "ورزش سه"، وقتی بازی آلومینیوم و پرسپولیس به ضربات پنالتی رفت،امید اصلی مجتبی حسینی و شاگردانش برای صعود به دور بعدی جام حذفی به عملکرد احمد گوهری دروازه‌بان خود بود.

گلر سابق پرسپولیس که در طول 120 دقیقه بازی هم با وجود دریافت 4 گل چند سیو فوق‌العاده داشت و توانست تیمش را در بازی نگه دارد، در ضربات پنالتی فوق‌العاده کار کرد و در نقشی منجی ظاهر شد.

گوهری وقتی آلومینیومی‌ها با از دست رفتن پنالتی امیر نوری و برخورد توپ به تیر دروازه کمی نگران شده بودند، توانست با مهار ضربه دانیال اسماعیلی‌فر تیمش را به بازی برگرداند و در ادامه آخرین ضربه پنالتی پرسپولیس را در شرایط برابر دو تیم از وحید امیری گرفت تا تیمش را در آستانه برد مهم و بزرگ قرار بدهد.

دروازه‌بان باتجربه آلومینیومی‌ها که امسال از پرسپولیس به اراک رفته ، مقابل تیم سابق خود نمایشی خوب داشت و در نهایت از خوشحالی از پوست خود نمی‌گنجید. او بعد از مهار پنالتی وحید امیری به سمت او رفت و با حرفی به خوش و بش کرد تا حسابی شب خوبی را پشت سر گذاشته باشد.

دیگر خبرها

  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم