Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از اهداء ۱۲۰۰ بسته حمایتی معیشتی و بهداشتی توسط خیرین صومعه سرا با هماهنگی جمعیت هلال احمر به افراد کم برخوردار شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به تامین بسته های حمایتی و معیشتی از سوی خیرین بیان کرد: ۱۲۰۰ بسته حمایتی ،معیشتی و بهداشتی هرکدام به ارزش ۳۰۰ هزار تومان به افراد کم برخوردار روستاهای صومعه سرا اهداء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی پور ضمن اشاره به ارزش کمک های جمع آوری شده اظهار کرد: ارزش ریالی هریک از  بسته ها ۳ میلیون ریال در مجموع به ارزش ۳۲۰ میلیون تومان می باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ضمن اشاره به اقلام مذکور اذعان داشت: اقلام این بسته ها شامل رب گوجه فرنگی، شکر، قند، پیاز، سیب زمینی، برنج، روغن، لوبیا، عدس، پنیر، سویا، مرغ، خرما، ماکارونی، الکل، مایع و ژل ضدعفونی، بروشور بهداشت و بسته های فرهنگی می باشد که به همت خیّرین و جمعیت هلال احمر شهرستان تامین شده است.

ولی پور تصریح کرد: ۸۰۰ بطری ۱/۵ لیتری ضدعفونی سطوح و ۸۰۰ بطری ۲۵۰ cc ضدعفونی دست ها هم جدای از بسته های فوق از صبح پنجشنبه در سه روستای شهرستان بین کلیه خانوارها توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان اولویت توزیع این اقلام را با خانواده های نیازمند آسیب دیده در بحران اخیر که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند، دانست و خاطرنشان کرد: خانواده ها توسط معتمدین محلی معرفی شده و با تجمیع لیست ها در فرمانداری شهرستان، اقلام حمایتی بر اساس کد های ملی  ثبت شده  توزیع شده است.

شایان ذکر است: در بسیاری از شعب هلال احمر، داوطلبان جمعیت در شرایط بحران اخیر اقدام به جمع آوری کمک از بین خیرین نموده و کمک های جمع آوری شده را در قالب بسته های حمایتی و بهداشتی بین خانوارهای کم برخوردار توزیع می کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرعامل جمعیت هلال احمر بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۹۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از صدا و سیما، محمد عشقی اظهار کرد: در ساعت ۱۹ شب گذشته با دریافت خبری مبنی بر گیر افتادن ۱۸ نفر در سیل روستای شادکام، دو تیم امدادی سیلاب و کوهستان هلال احمر شهرستان بافق با ۳ خودرو امدادی به منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با استفاده از تجهیزات کارگاه این افراد را نجات و به مکان امن انتقال دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد بیان کرد: همچنین قبل از این حادثه ساعت ۱۶ دیروز تیم‌های امدادی به روستای قطرم بافق اعزام و پس از رهاسازی چندین خودرو گرفتار در سیل و خارج نمودن افراد از منازل متأثر از رودخانه‌ها تا پاسی از شب تلاش و خدمات رسانی کردند.

کد خبر 747969

دیگر خبرها

  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ۸۰ بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد