Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت اسلام و المسلمین مصطفی محامی شامگاه جمعه در دیدار مسوولان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور با خود ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: زحماتی که از جانب گروه‌های جهادی مختلف از جمله سپاه پاسداران در سراسر استان و کشور انجام می‌شود یادآور اقدامات زمان جنگ بوده و این اقدامات بسیجی وار، جهادی و این انسجام اگر ادامه پیدا کند می‌تواند مدلی برای مدیریت جهادی برای گذر از مشکلات و ثبات کشور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همه اقدامات گروه‌های جهادی بسیجی ثمره آن چیزی است که امام خمینی(ره) تحت عنوان بسیج مردمی پایه گذاری کرد.

امیدوارم خداوند توفیق سربازی امام زمان(عج)را به همه ما عنایت کند.

حجت اسلام والمسلمین محامی افزود: اگر ما بتوانیم مجموعه نیازمندان استان را شناسایی و در کنار آن نیز مجموعه خیران را شناسایی کنیم و همه این ظرفیت‌ها را با محوریت مساجد تجمیع کنیم؛ موجب آن می‌شود که بیشتر خدمات به کسانی که بیشترین نیاز را در محلات مختلف دارند برسد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان تاکید کرد: این اقدام علاوه‌بر خدمت رسانی و کمک به نیازمندان یک اقدام فرهنگی هم خواهد بود و محبت نظام را در جامعه افزایش خواهد داد.

امام جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: همه ما باید تلاش کنیم تا قدمی برای کشور و مردم برداریم و در سال جدید با توجه به نام گذاری «جهش تولید» از طرف رهبر معظم انقلاب در راستای تبیین و عملیاتی شدن آن تلاش کنیم.

امام جمعه زاهدان تاکید کرد: امیدواریم سال جدید سرشار از خیرات و برکات باشد و آن دلواپسی‌های سال قبل را نداشته باشیم.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور در این دیدار گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا سپاه با حضور حداکثری وارد شد و در زمینه خدمت رسانی به مردم پیش قدم بود.

سردار محمد کرمی افزود: همه این اقدامات با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی انجام شد و در تمامی مراحل نیز رعایت بهداشت در دستور کار قرار گرفت و تمامی محصولات به شکلی کاملا بهداشتی تولید و توزیع شد.

وی تاکید کرد: امیدواریم با عنایت خداوند این بیماری از کل دنیا پاک شود و ما یقین داریم که لطف خداوند نیز همراه مردم ما خواهد بود.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور تصریح کرد: همه ما باید تلاش کنیم که در این راه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم و البته وظیفه ما به عنوان سرباز این است که فرامین ایشان را به بهترین شکل انجام دهیم.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گروه های جهادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گروه های جهادی سیستان و بلوچستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گروه های جهادی گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۹۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقامتی استان سمنان  ۱۲۰ غرفه دارد و در آن محصولات مختلف در حوزه های پوشاک ، مواد خوراکی ، صنایع دستی و گل و گیاه عرضه شده است.

این نمایشگاه تا ۲۵ اردیبهشت همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل داِئمی نمایشگاه‌های بین المللی سمنان گشوده است.

سردار علی فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان گفت: سپاه مصمم در رفع دائمی مشکل آبرسانی به روستا‌ها در نقاط مختلف کشور است و اکنون آب‌رسانی به پنج هزار روستا تکمیل شد.
فدوی گفت: طرح آبرسانی به ۱۰ هزار روستا در کشور هدفگذاری و اکنون ۵۰ درصد از این محقق شده است.
سردار فدوی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی برخاسته از مردم به دنبال محرومیت‌زدایی است و در بخش کشاورزی، آبخیزداری و احیای قنات‌ها نیز برای خدمات‌رسانی به مردم برنامه‌هایی را در دست اجرا دارد.
جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شمار روز‌های آفتابی در کشور و به ویژه استان سمنان، گفت: ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی کوچک‌مقیاس از اقدامات ارزشمند در محرومیت‌زدایی و در دست پیگیری است.
سردار منصور شوقانی فرمانده سپاه قائم استان هم در این همایش با تشریح خدمات سپاه و بسیج استان سمنان در رفع محرومیت گفت: ایجاد سه هزار و ۱۰۰ اشتغال در استان در سال گذشته نمونه بارز این اقدامات است.
سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان هم با قدردانی از خدمات بسیج و سپاه در استان سمنان گفت: مشارکت در راه اندازی واحد‌های تولیدی راکد ، ساخت بخشی از خانه‌های نهضت ملی مسکن ، آبرسانی به مناطق محروم ، تهیه جهیزیه   و کمک‌های معیشتی از جمله اقدامات موثر سپاه و بسیج در استان سمنان برای توسعه و رفع محرومیت است.
در این آیین از ۱۶ کار آفرین برتر در حوزه اقتصاد مقاومتی استان سمنان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه ملی آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در ساوه
  • میز خدمت جهادی در شهرک امام زاده ابراهیم (ع) شفت برپا شد
  • بسیاری از دستاوردهای استان مرکزی همت سپاه و بسیج حاصل شد
  • دیدارفرماندار،فرمانده سپاه و گروهای جهادی با امام جمعه کرخه
  • برپایی نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری
  • برپایی کنگره حضرت رضا (ع) با شعار عدالت / دنیای امروز به درک عدل و ترسیم الگوی رضوی نیاز دارد
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی