Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-02@06:40:37 GMT

بشیکتاش به دنبال تمدید قرارداد قرضی الننی

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۹۵۶۲

بشیکتاش به دنبال تمدید قرارداد قرضی الننی

خبرگزاری میزان- باشگاه بشیکتاش قصد دارند با متقاعد کردن آرسنال، قرارداد قرضی هافبک مصری خود را تمدید کند. تاریخ انتشار: 21:19 - 22 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۱۵۲۴

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، سایت «ترکیش فوتبال» با انتشار گزارشی مدعی شد، مدیران باشگاه بشیکتاش امیدوار هستند که بتوانند همتایان خود در باشگاه آرسنال را برای تمدید قرارداد قرضی محمد الننی به مدت یکسال دیگر متقاعد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هافبک مصری تابستان گذشته پس از چهار فصل حضور در جمع توپچی‌های لندن، با قرارداد قرضی با قابلیت خرید به عقاب‌های استانبول پیوست، اما مدیران این باشگاه ترکیه‌ای نمی‌خواهند این بازیکن را بخرند و بیشتر به دنبال تمدید قرارداد قرضی او هستند.

الننی ۲۷ ساله این فصل در ۲۷ بازی از رقابت‌های مختلف برای سفید و سیاه پوشان ترکیه‌ای به میدان رفته است. در صورتی که میکل آرتتا برنامه‌ای برای بازگرداندن این هافبک مصری نداشته باشد، مدیران باشگاه آرسنال ممکن است با درخواست بشیکتاش موافقت کنند.

بیشتر بخوانید:
آرسنال به صف مشتریان کورزاوا اضافه شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آرسنال بشیکتاش آرسنال قرارداد قرضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۹۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس

مدافع چپ اسطوره‌ای لوس بلانکوس امروز در باشگاه رئال مادرید حضور یافت تا شاهد تمدید قرارداد پسرش باشد.

طرفداری | مارسلو، اسطوره رئال مادرید امروز برای تمدید قرارداد پسرش به مادرید برگشت.

به گزارش فابریتزیو رومانو، انزو آلوز، پسر مارسلو، مدافع برزیلی اسطوره‌ای رئال مادرید، قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد. پسر مارسلو که متولد 2009 و 14 سال سن دارد امروز با حضور پدر و خانواده‌اش، قرارداد جدیدی با رئال مادرید به امضا رساند. مارسلو هم امروز چهارشنبه برای تمدید قرارداد پسرش به رئال مادرید بازگشته بود.

مشخصات انزو آلوز متولد: 16 سپتامبر 2009 (14 سال) ملیت: برزیلی قد: 175 سانتی‌متر پست: هافبک هجومی و مهاجم پای تخصصی: راست پا

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود
  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم