Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@23:47:09 GMT

اضافه شدن دایرکت به نسخه دسکتاپ اینستاگرام

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۹۶۵۴

اضافه شدن دایرکت به نسخه دسکتاپ اینستاگرام

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نرم افزار اینستاگرام در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی در جهان است که روی پلتفرم‌های مختلفی عرضه شده و تقریبا کاربران روی هر پلتفرمی می‌توانند از این شبکه اجتماعی استفاده کنند. یکی از پلتفرم‌هایی که اینستاگرام روی آن اجرا می‌شود نسخه وب یا دسکتاپ این برنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسخه دسکتاپ این نرم افزار تاکنون صرفا امکان مشاهده پست یا استوری را در اختیار کاربران قرار می‌داد اما به تازگی اینستاگرام اعلام کرده است که کاربران از این پس می‌توانند به دایرکت خود نیز از طریق این پلتفرم دسترسی پیدا کنند.

در ماه ژانویه برای اولین بار خبر اضافه شدن دایرکت به نسخه وب اینستاگرام در فضای مجازی منتشر شده بود اما در آن زمان اعلام شد که این قابلیت صرفا برای برخی از کاربران در جهان در دسترس خواهد بود و قرار نیست امکان ارسال و دریافت مستقیم پیام برای تمامی کاربران فعال شود.

خبر در دسترس قرار گرفتن دایرکت در دسکتاپ، به وسیله پست توییتری اینستاگرام اعلام شد؛ اینستاگرام در صفحه توییتری خود اعلام کرد "مهم نیست در کجای دنیا باشید، اکنون می‌توانید در نسخه دسکتاپ اینستاگرام به دایرکت خود دسترسی داشته باشید".

بیشتر بخوانید: اطلاعات جدید از جایگزین تبلت‌های Samsung Tab S6

این خبر به طور کلی برای کاربران ویندوز یکی از برترین خبرها خواهد بود چراکه نسخه‌ای که این دسته از کاربران از آن استفاده می‌کنند بسیار محدودتر از نسخه مخصوص تلفن‌های همراه اینستاگرام است و ظاهرا اینستاگرام قصد دارد هرچه بیشتر این نسخه را به نسخه‌ اصلی اینستاگرام نزدیک کند. لازم به ذکر است که در حال حاضر کاربران دسکتاپ امکان ارسال پست یا استوری از طریق این پلتفرم را ندارند و صرفا به پیام‌های دایرکت و تماشای پست‌ها و استوری‌ها دسترسی دارند و اتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک اینستاگرام این قابلیت‌ها را نیز به نسخه دسکتاپ خود اضافه کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دایرکت اینستاگرام نسخه دسکتاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۹۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام خبرساز ستاره اروگوئه‌ای: داروین نونیز تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را پاک کرد!

آینده نونیز در لیورپول شکل مبهمی به خود گرفته‌است

طرفداری | روز گذشته، داروین نونیز در اقدامی بحث‌برانگیز و عجیب، تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. نونیز با وجود ثبت ۱۸ گل و ۳ پاس گل در فصل جاری، بارها به دلیل فرصت‌سوزی‌هایش مورد انتقاد هواداران لیورپول قرار گرفته‌است و به نظر می‌رسد که کاسه صبر مهاجم اروگوئه‌ای نیز از این اتفاق لبریز شده‌است. 

همان‌طور که در طرفداری خواندید، بارسلونا به جذب داروین نونیز علاقه نشان داده‌است و باید دید راه این مهاجم 24 ساله که با هزار امید و آرزو راهی آنفیلد شد، از لیورپول جدا می‌شود یا خیر. قرارداد نونیز با لیورپول تا 2028 اعتبار دارد.

در صفحه اینستاگرام لیورپول، تصویری از او با پیراهن لیورپول دیده نمی‌شود!

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • اینستاگرام با Add Yours امکان اشتراک‌گذاری آهنگ را فراهم کرد
  • جنین‌هایی که از شکم‌ مادرشان در اینستاگرام کار می‌کنند
  • اقدام خبرساز ستاره اروگوئه‌ای: داروین نونیز تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را پاک کرد!
  • قابلیت‌های جدید استوری اینستاگرام کاربران را شگفت‌زده کرد
  • قطع داروهای لاغری مانند اوزمپیک و ویگووی باعث اضافه وزن می‌شود؟
  • پلیس فتا: ۹۱ درصد حجم «آلودگی جرایم غیر اخلاقی» مربوط به اینستاگرام است
  • آمار پلیس فتا از جرایم غیراخلاقی در اینستاگرام
  • رئیس پلیس فتا: اینستاگرام بیشترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را دارد
  • آلفایی‌ها هنوز به دنیا نیامده، پیج اینستاگرام دارند
  • حمله به هم‌تیمی سردار آزمون پس از باخت در اروپا