Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-08@23:43:18 GMT

درگیری خونین سارقان کابل برق با مرزبانان مهرانی

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۹۶۶۲

درگیری خونین سارقان کابل برق با مرزبانان مهرانی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کیاست سپهری روز جمعه در تشریح این خبر اظهار داشت: بامداد امروز جمعه ۲۲ فروردین ماه ۲ فرد مسلح ناشناس، اقدام به تعرض و تیراندازی به یکی از مقر‌های تابعه هنگ مرزی مهران کردند که بلافاصله مرزداران با هوشیاری و قاطعانه مقابله به مثل مسلحانه کردند که در این مبادله پرحجم آتش یکی از سارقان زخمی شد و در حین انتقال به بیمارستان فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرزداران در پاکسازی از محل درگیری مقادیری سلاح و مهمات، یک دستگاه خودرو و گوشی همراه را کشف کردند.

سپهری با اشاره به تلاش مرزداران جهت دستگیری دیگر فرد مسلح متواری شده، یادآور شد: با بررسی دقیق هویت افراد مسلح شناسایی شده است و افراد نامبرده از سارقان سابقه دار بوده که در مرخصی خارج از زندان بسر می‌بردند.

فرمانده مرزبانی استان ایلام اضافه کرد: در این درگیری سرباز وظیفه محمدعلی مرادی (ساکن استان کرمانشاه) بر اثر اصابت گلوله مجروح شد که در حین انتقال به بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهرستان مهران در غرب استان ایلام قرار دارد و دارای بیش از ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: درگیری خونین درگیری خونین حادثه مرز مهران ایلام پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۹۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری باند ۳ نفره سارقین به عنف شهر کرمان که با ایجاد رعب و وحشت و حمله به بانوان مسن، اقدام به سرقت طلا و اموال با ارزش آن‌ها می‌کردند خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان سردار ناصر فرشید افزود: این باند با زیرنظر گرفتن افراد سوژه مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدامات بعدی را انجام می‌دادند.

وی با بیان اینکه این سارقان با ترفندهایی، چون پرسیدن آدرس مسجد و یا انجام کار‌های خیر و خداپسندانه به سوژه نزدیک شده و اعتماد او را جلب می‌کردند، اظهار داشت: این سارقان پس از جلب اعتماد این بانوان مسن در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلاجات آن‌ها می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه اعضا این باند دو نفر مرد و یک زن بوده است افزود: اعضای این باند فرا استانی بوده و تاکنون به ۱۱ مورد سرقت اعتراف کرده اند.

او با اشاره به اقدام ضربتی و دستگیری این باند سه نفره توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان به شهروندان توصیه کرد: به سادگی به افراد غریبه اعتماد نکنید.

دیگر خبرها

  • قتل خونین پسر جوان در درگیری خیابانی
  • سارقان سیم و کابل در دام قانون
  • درگیری مرزی بین قرقیزستان و تاجیکستان
  • تصاویر مزاحمان نوامیس نازی‌آباد؛ درگیری خونین با مغازه‌داران معترض!
  • لحظه شروع درگیری خونین هفته گذشته نازی‎‌آباد | فیلم‌های دوربین مداربسته را ببینید
  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد
  • آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • دستبند پلیس بر دستان سارقان در شهرکرد
  • دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان