Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول فرهنگی سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و نهاد مقام معظم رهبری در تلاش هستند تا آموزش الکترونیک به نحو احسن انجام شود. 

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام نیک‌‌زاد در جلسه پرسش و پاسخ آنلاین با دانشجویان که در گروه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد:ابتدای عرایضم یک مقدمه‌ای را خدمت عزیزان عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رابطه با اینکه هدف از خلقت و هدف از مبعوث شدن پیامبران چه بوده است. 

وی افزود: البته به بحث دروس معارف ما هم برمی‌گردد چونکه دروس معارف در واقع دروسی هستند که می‌خواهند در مسیر دین، در مسیر اجتماع و در مسیر درست زندگی کردن به ما آموزش بدهند. عزیزان، خدمت‌تان باید عرض کنم که مبعوث شدن پیامبر گرامی اسلام برای چیزی جز اخلاق نبوده؛ إنّی بُعثتُ لأتمم مکارم الاخلاق. 

مسئول فرهنگی سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: من برای اینکه خوبی‌های اخلاق را در جامعه ترویج دهم مبعوث شدم و هدف از دین، چه بسا اخلاق و گسترش عدل و نیکی و خوبی کردن است و آن فردی که إن‌شاءالله عالم را پر از عدل و داد می‌کند، آقا امام زمان(عج) است که إن‌شاءالله شما عزیزان و همه ما در خدمت آن بزگوار باشیم و بتوانیم قدمی در راستای ترویج فرهنگ ناب اسلامی برداریم.

حجت‌الاسلام نیک‌‌زاد ادامه داد: همان‌طور که مستحضر هستید ما دچار یک ویروس عالم‌گیر و یک بیماری عالم‌گیر شده‌ایم. یک مقدار غافلگیرکننده بود برای کل عالم و همین‌طور برای کشور ما و همین‌طور برای سیستم آموزشی ما.

وی عنوان کرد: یعنی هیچ کسی انتظار این بحث را نداشت، در این سطح با این کیفیت که خود عزیزان اخبار را پیگیری می‌کنند و می‌بینند که وضعیت در عالم به چه شکلی دارد پیش می‌رود و در کل عالم و کل دنیا و حتی کشورهای پیشرفته مشکلات بسیار عمیقی به وجود آورده و بالتبع در کشور ما هم مشکلاتی پیش آمده و وظیفه ماست در سیستم آموزشی که تمام سعی خودمان را داشته باشیم که بحث آموزش خیلی ضربه نخورد از این ویروس و بیماری که پیش آمده و سعی کنیم آن سیر آموزشی پیش برود. 

مسئول فرهنگی سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: جا دارد اشاره کنم که عزیزان و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی مطمئناً حالت ایده‌آل برای‌شان این است که إن‌شاءالله هر چه زودتر این بیماری و ویروس از کشور ما رخت بربندد و از بین برود و بتوانند به آن روش و روال عادی برنامه‌های درسی را داشته باشند که این موضوع هم مطلوب مسئولان دانشگاه، هم مطلوب اساتید و هم مطلوب دانشجویان است. 

حجت‌الاسلام نیک‌‌زاد افزود: در شرایط اضطرار و در شرایطی که این مشکل پیش آمده همّ و غمّ همه مسئولان، چه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، چه مسئولان نهاد مقام معظم رهبری برای دروس معارف این است که به نحو احسن آموزش انجام شود و بتوانند آن برآوردی که مد نظرشان است را در سیستم آموزشی داشته باشند و برنامه‌ریزی‌های دقیقی صورت گرفته و جمع‌بندی‌هایی صورت گرفته که من در حد توان امشب إن‌شاءالله خدمت عزیزان برخی سؤال‌هایی که پیش آمده، کلی جواب می‌دهم.

وی اظهار کرد: البته اول عرایضم این را خدمت‌تان عرض کنم که إن‌شاءالله در همین هفته پیش رو که فردا اولین روزش است، اطلاعیه‌هایی صادر می‌شود از طریق یکی از معاونت‌های دانشگاه آزاد اسلامی، آقای دکتر علمایی و همین‌طور از طرف نهاد مقام معظم رهبری، از معاونت آموزش و پژوهش، آقای دکتر حاج آقا عیسی‌زاده، إن‌شاءالله اطلاعیه‌های دقیق صادر کرده و سؤال‌های عزیزان را دقیق‌تر و کامل‌تر جواب می‌دهند.

این خبر درحال بروزرسانی است..... 

 

 

 

منبع: آنا

کلیدواژه: آموزش الکترونیکی مسئولان دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اسلامی إن شاءالله پیش آمده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۹۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما مقابل ابرقدرت‌هایی چپاول‌گر ایستاده‌ایم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین مالک حسنی بعد از ظهر امروز در تجمع دانشگاهیان دانشگاه شهرکرد در اعلام حمایت و همبستگی با آزادی خواهان حامی مردم غزه در جهان، اظهار کرد: دنیای غرب شعار توخالی بود که به خورد عالم می‌داد؛ دنیایی که با شعار پیشرفت و تکنولوژی برای تمدنی که می‌خواست بسازد از مقدس‌ترین کلمات سو استفاده کرد.

وی بیان داشت: کشوری که حرف از دموکراسی، آزادی بیان و نظم نوین جهانی می‌زند؛ این کشور بالغ بر ۷۰۰ پایگاه نظامی در کل عالم دارد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه شهرکرد افزود: ما مقابل ظلم و سو استفاده از مقدس‌ترین کلمات عالم، مقابل ابرقدرت‌هایی که به دنبال چپاول نظام و دولت‌های کل دنیا هستند، ایستاده‌ایم.

وی درباره هدف از تجمع در دانشگاه شهرکرد خاطر نشان کرد: ما کنار مظلومین عالم و مظلومین غزه هستیم؛ تا شعار سر بدهیم که ابر قدرت‌های عالم تاریخ مصرف آنان تموم شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی با اشاره به ظلم توأمان در عالم اذعان داشت: کشورهای غربی استانداردهای دوگانه علیه بشریت خرج و ظلم علیه بشریت اعمال می‌کنند.

وی به بیداری دانشجویان اشاره و افزود: ما در کنار کودکان مظلوم غزه هستیم؛ امروز در قلب آمریکا و اروپا علارغم امپراطوری بزرگ رسانه‌ای که راه انداخته و حرف‌هایشان را به عالم دیکته می‌کردند؛ وجدان دانشجویان عالم بیدار شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه سازمان ملل دستاویزی برای قدرت‌ها می‌باشد، اظهار کرد: ابر قدرت‌های دنیا به دنبال منفعت، قدرت و ثروت‌های خودشان هستند؛ ما امروز کنار هم ایستاده‌ایم تا این دوگانگی را به آنان گوشزد کنیم.

وی با بیان اینکه امروز روز تلاقی خون و وجدان است، گفت: خون جوانان و کودکان مظلوم غزه در دل جوانان عالم جوانه خواهد زد؛ تمام این بی نظمی عالم زیر سر صهیونیسم جهانی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی با اشاره به جنبش دانشجویان، دانشگاه آمریکا بیان داشت: دانشجویان مقابل ظلم در عالم ایستاده‌اند و وجدان‌های بیدار به رهبری مظلومین عالم به سر منزل مقصود می‌رسد.

کد خبر 6091267

دیگر خبرها

  • حریت، آزادگی و تضارب آرا لازمه دانشگاه‌هاست
  • حریت، آزادگی و تضارب آرا لازمه دانشگاهاست
  • آزادی بیان در غرب کذب محض است
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • مقابل ابرقدرت‌های چپاول‌گر ایستاده‌ایم
  • ما مقابل ابرقدرت‌هایی چپاول‌گر ایستاده‌ایم
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است