Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-02@03:10:59 GMT

زیلر و ارائه یک نمونه استثنایی از R nineT ب ام و! (+تصاویر)

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۰۲۸۱

زیلر و ارائه یک نمونه استثنایی از R nineT ب ام و! (+تصاویر)

عصرایران- برای طرفداران موتورسیکلت نام R nineT از کمپانی ب ام و کاملا شناخته شده است. محصولی که با طراحی خاص و کلاسیک خود یکی از محبوب ترین دلبرهای آهنی دوچرخ در جهان محسوب می شود. این محصول از سال 2014 روی خط تولید قرار دارد.

در قسمت پیشرانه برای آن از یک نمونه 1170 سی سی خنک شونده با هوا استفاده شده که مجموع خروجی آن برابر با 110 اسب بخار و گشناور نیز برابر با 100.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7 نیوتن متر است. این مجموعه با یک جعبه دنده 6 سرعته کلاچ خیس* استفاده شده است.

چرخ ها در اندازه 17 اینچی هستند و سیستم ترمز نیز دیسکی است. از منظر ابعاد؛ محصول مذکور 2220 میلیمتر در طول، 890 میلیمتر در عرض و 1266 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محور ها نیز برابر با 1476 میلیمتر محاسبه شده است.

نمونه هایی از R nineT استاندارد

ظرفیت باک برابر با 18 لیتر و میزان مصرف آن برابر با 5.9 لیتر در هر 100 کیلومتر محاسبه شده است.

از سال 2017 پنچ مدل مختلف از این محصول به بازار ارائه شده است:

R nineT

R nineT PURE

R nineT URBAN G/S

R nineT RACER S

R nineT SPORT

R nineT SCRAMBLER

فالکونه میلیتاره؛ زندگی دوباره از ونیر! (+فیلم/تصاویر) زیلر گاراژ و یک نمونه خاص از R nineT

یکی از مهمترین ویژگی های این موتورسیکلت نوع ساختار و طراحی آن است که امکان شخصی سازی های بسیار متنوعی را در اختیار تیونرها قرار می دهد. در این میان؛ مرکز تیونینگ موتور سیکلت زیلر معروف به "زیلر گاراژ" که نامی شناخته شده در ارائه محصولات خاص از روسیه است، نمونه ای از R nineT را معرفی کرده که هر بیننده ای را برای دقایقی مجذوب خود می کند.

نصب بدنه ای فضایی با پنل های آلومینیومی موجب شده تا این موتور ظاهری کاملا آینده نگر داشته باشد. بعد از تغییرات اعمالی توسط زیلر، R nineT شباهت زیادی به یک قطار سریع السیر دارد!

یکی از بروزرسانی های جالب زیلر برای این پروژه، استفاده از سیستم تعلیق بادی فعال است که در زمان عدم استفاده از موتور ارتفاع آن را تا جایی کاهش می دهد که قاب آلومینیومی تنها یک میلیمتر با زمین فاصله خواهد داشت.

تغییر شکل سیستم اگزوز با توجه به طراحی جدید کیت بدنه و سیستم ترمز از برند فوق حرفه ای برمبو بخش دیگری از ویژگی های فنی این محصول است.

زیلر برای نشانگر آمپر هم برنامه ای بسیار خلاقانه داشته که در تصاویر مشاهده می کنید. یک پورت یو اس بی نیز برای شارژ گجت ها قرار داده است.

.....
* نیروی اصطکاک ناشی از تماس دیسک کلاچ با چرخ طیار، تولید گرما و در شرایط بحرانی سوختن صفحه را به‌دنبال دارد. به منظور حل این چالش، کلاچ‌هایی طراحی شده که در روغن غوطه‌ور هستند (معمولا این کلاچ‌ها در محفظه‌ی پیشرانه قرار می‌گیرند تا توسط روغن موتور عمل خنک‌سازی صورت پذیرد) تا گرمای ناشی از اصطکاک را از طریق روغن دفع کنند. این کلاچ‌ها که در اصطلاح کلاچ خیس نامیده می‌شوند. در کلاچ خیس به‌جای یک، از چند صفحه کلاچ که روی یکدیگر نصب شده‌اند؛ استفاده شده است. در حالت کلی این کلاچ‌ها بازده کم‌تری نسبت به کلاچ‌های خشک یا معمولی دارند، اما فضای کم‌تری اشغال می‌کنند و به همین دلیل بیشتر در موتورسیکلت‌ها استفاده می‌شوند.(گردآوری از وب فارسی)

مازیار دانیالی بیشتر بخوانید: مدل 2020 "ب ام و" اکس 6 معرفی شد / سطح آلمانی در تولید کراس اوور لوکس!(+تصاویر) سی اس85؛ همزاد چینی ب ام و اکس4 معرفی شد!(+فیلم و تصاویر) "ب ام و" و کراس اووری که قاتل سدان و کوپه است! (+فیلم و تصاویر) VV5؛ شاسی بلند لوکس چینی! (+فیلم و تصاویر) لینک کوتاه: asriran.com/00322C

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: موتورسیکلت ب ام و خودرو عصرایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۰۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: ۸۰ درصد از مدارس استثنایی استان خیرساز هستند و این حاصل نگاه ویژه خیرین گرانقدر به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه است. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، آذر رشیدی در آیین افتتاح پیش دبستانی و دبستان بانو پروین گرجستانی در سه‌شنبه‌های امید که امروز در منطقه رضویه برگزار شد، اظهار داشت: 80 درصد از مدارس استثنایی استان خیرساز هستند و این حاصل نگاه ویژه خیرین گرانقدر به دانش اموزان بانیازهای ویژه است.

وی بیان کرد: پیش‌دبستانی و دبستان بانو پروین گرجستانی از این جهت یک مدرسه استثنایی است که دانش‌آموزان آن استعدادهای نهفته استثنا دارند و این استعدادهای نهفته باعث استثنا شدن آن‌ها شده است که اگر این استعدادها به شکوفایی برسد این عزیزان جزو برترین دانش‌آموزان خواهند شد.

رشیدی با اشاره به اینکه همه دانش‌آموزان حق ادامه تحصیل دارند افزود: باید تلاش کنیم دانش‌آموز با نیاز ویژه‌ای به خصوص در مناطق محروم و روستایی از تحصیل باز نماند.

وی گفت: این آموزشگاه، دومین آموزشگاهی است که در منطقه رضویه افتتاح شده و خدا را شاکریم که از مهر سال آینده دانش آموزان بانیازهای ویژه با آموزش های خاص و معلمین متخصص در این منطقه ادامه تحصیل خواهند داد.

مدرسه‌سازی صدقه جاریه است

جواد روحانی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی نیز فعالیت‌های خیرین مدرسه‌ساز را بسیار ارزشمند و قابل ستایش عنوان کرد و اظهار داشت: این باقیات و صالحات افراد خیر است که یادگارهایی معنوی به جای می‌گذارند.

وی با تاکید بر اینکه در میان همه کارهای خیر، مدرسه‌سازی متمایز است، افزود: مدرسه جایگاه ویژه و ممتازی دارد؛ چرا که مدرسه نه تنها یک مکان، بلکه بنایی رفیع با جایگاهی بلند است. از مدرسه آینده یک سرزمین ساخته می‌شود و خیرین به عنوان معماران مهربانی که امروز به پاس تکریم آنها جمع شده‌ایم، به نسل امروز و فردا آموخته‌اند که بخشنده بودن، بیش از آن که تمکن مالی بخواهد قلب بزرگ و دل عاشق می‌طلبد.

روحانی بیان کرد: توسعه فضاهای آموزشی به یقین زمینه‌های رشد و پیشرفت همه جانبه کشور به ویژه در بخش علمی را که زیربنای اصلی توسعه است، فراهم می‌سازد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی، گفت: این آموزشگاه در زمینی به مساحت 800 متر و با زیربنای 250 متر مربع به ارزش بالغ بر 3 میلیارد تومان با مشارکت نیک‌اندیش بانو پروین گرجستانی و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان احداث شد.

گفتنی است، زمین آموزشگاه توسط علی جان مقیمی به اداره آموزش و پرورش استثنایی اهدا شده بود.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • مشق ایثار در مدارس‌ استثنایی/ گزارش تسنیم را ببینید + فیلم
  • مشق ایثار در مدرسه استثنایی تربیت لرستان
  • فرمانده کل سپاه: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • این نشانه ها می گوید فرزند شما استعدادی استثنایی دارد
  • معلمی؛ همیشگی ترین عشق است
  • معلمی خاص برای دانش آموزان خاص
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند