Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا فیروزجا با پیروزی در مسابقات اینترنتی بنتربلیتس، فینالیست شد و برای قهرمانی باید با مگنوس کارلسن مرد شماره یک شطرنج جهان به رقابت بپردازد.

به گزارش ایسنا، علیرضا فیروزجا که در مسابقات اینترنتی بنتربلیتس شرکت کرده است، موفق شد فینالیست این رقابت‌ها شود. او  موفق شد مقابل حریف هندی با ریتینگ ۲۶۱۸ با نتیجه 9 بر شش به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فیروزجا ۱۶ ساله در حالی به پیروزی رسید که باریتینگ ۲۷۲۸ مقابل حریف هندی قرار گرفته بود.

مگنوس کارلسن قهرمان شطرنج جهان در بخش کلاسیک که در این رقابت‌ها حضور دارد، موفق شده بود در جمع چهار بازیکن برتر حضور داشته باشد. او در نیمه‌نهایی مقابل حریف روسی باریتینگ ۲۶۷۵ با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی قاطع رسید تا فینالیست این رقابت‌ها شود. کارلسن با ریتینگ ۲۸۶۳ در مقابل حریف ۲۷ ساله خود به این پیروزی قاطع دست پیدا کرد.

با این نتایج، فیروزجا برای قهرمانی در این مسابقات باید در مقابل مرد شماره یک شطرنج جهان قرار بگیرد. این رقابت به صورت آنلاین از طریق سایت chess۲۴ پیگیری می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند این فینال را به صورت زنده تماشا کنند.

رقابت‌های بنتربلیتس یک مسابقه حذفی با ۱۲۸ بازیکن در سایت chess۲۴ است که در آن از همه بازیکنان خواسته می‌شود تا هنگام بازی از تمام قدرت تفکر خود استفاده کنند.

مجموع جوایز این مسابقات ۵۰ هزار دلار است که نفر اول این دیدار می‌تواند ۱۴ هزار دلار را برنده شود. هر مسابقه از ۱۶ بازی سه‌دقیقه‌ای برق‌آسا تشکیل می‌شود و برنده اولین شطرنج بازی است که به ۸.۵ امتیاز برسد. در صورتی که با ۱۶ بازی برنده مشخص نشد، یک بازی سه دقیقه‌ای دیگر انجام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فیروزجا و کارلسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۰۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا

کاروان تیم ملی بوکس کشورمان ساعت ۴ صبح بامداد پنجشنبه و از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی محل برگزاری پیکار‌های امید آسیا در آستانه قزاقستان شدند.

امیر حسین پیشرو بوکسور ملی پوش ساروی که چندین عنوان قهرمانی کشور در کارنامه ورزشی خود دارد نیز در این رویداد ورزشی به رقابت خواهد پرداخت.

رقابت‌های قهرمانی امید آسیا از روز شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • تیم ملی فوتسال ایران فینالیست شد/ یک گام تا قهرمانی در قاره‌کهن
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!