Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@07:11:19 GMT

لحظه هولناک ریزش تونل در مسیر پاوه به دهدشت

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۱۱۷۳

لحظه هولناک ریزش تونل در مسیر پاوه به دهدشت

  گزارش کامل گزیده‌خبرهای «تابناک جوان» را بخوانید.

 

  #مثبت_کرونا؛ خبر‌های امیدبخش ۲۲ فروردین     توصیه طنز آمیز جناب خان برای ماندن در قرنطینه + فیلم

 

شیوه خاص مقابله با کرونا در مترو تهران! + عکس     واضح‌ترین تصاویر خورشید منتشر شد     ناگفته‌های حریرچی از مهمترین عامل انتقال ویروس کرونا در ایران + فیلم     ماجرای یک سرقت عجیب نفتی از خط لوله سراسری! + فیلم

 

  ادای احترام به کادر درمان به سبک کشاورزان کانادایی + فیلم     لحظه ریزش تونل در مسیر پاوه به دهدشت + فیلم  

هشدار اورژانس درخصوص سقوط سنگ از کوه و طغیان رودخانه‌ها
سازو کار دریافت گواهی سلامت دانشجویان چگونه است؟

یک شرکت داروسازی مدعی شناسایی داروی کووید-۱۹ شد
ابتلا به کرونا در این ۵ استان روند صعودی داشته است
سرویس جدید تپسی برای داشتن سرویس‌های ایمن و بهداشتی‌تر
چرا نباید باک بنزین را کاملا پر کرد؟
در خانه بمانید و گواهی‌نامه رانندگی خود را بین‌المللی کنید
لحظه ورود کووید ۱۹ به سلول ثبت شد

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا مناجات شعبانیه جهش تولید مصطفی الکاظمی کاظم خاوازی حداقل دستمزد کووید گواهی نامه باک بنزین تپسی کروناویروس داروی کرونا گواهی سلامت اورژانس تونل کشاورزان سرقت حریرچی خورشید مترو طرح فاصله گذاری اجتماعی تابناک جوان ویروس کرونا مناجات شعبانیه جهش تولید مصطفی الکاظمی کاظم خاوازی حداقل دستمزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۱۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان با اشاره به احتمال ریزش بهمن در گردنه تته اورامان، از مردم خواست که از تردد در این محور ارتباطی پرهیز کنند. - اخبار استانها -

فرزاد حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سروآباد با اشاره به بارش‌های اخیر اظهار داشت: با توجه به احتمال ریزش بهمن در گردنه تته، از مردم درخواست می‌شود از تردد در این گردنه به خصوص در ساعات شب خودداری کنند.

وی گفت: گردنه تته در محور ارتباطی سروآباد-پاوه شب گذشته به دلیل مه شدید و ریزش بهمن بسته شد که با تلاش نیروهای راهداری امروز مجدداً بازگشایی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان با بیان اینکه احتمال ریزش دوباره بهمن در این گردنه وجود دارد، تصریح کرد: مردم از هرگونه تردد غیر ضرور مخصوصا در ساعات شب خودداری کنند.

وی بیان کرد: نیرو های راهداری جهت پاکسازی و تامین امنیت این مسیر به صورت گشت روزانه در این مسیر حضور دارند، اما در ساعات شب به دلیل نبود دید کافی، احتمال ایجاد خطر بیشتر است.

حسنی یاد آور شد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند هرگونه حادثه در این محور را از طریق شماره 141 به اطلاع سازمان راهداری برسانند.

به گزارش تسنیم؛  گردنه تته در مسیر ارتباطی شهرستان پاوه در استان کرمانشاه و شهرستان سروآباد در کردستان هر ساله به دلیل بارش سنگین برف حدود 6 ماه از سال را مسدود می‌شود و بازگشایی آن توسط نیروهای راهداری از 14 فروردین‌ماه آغاز می‌شود.

 ارتفاع برف در برخی از نقاط این گردنه در فصل زمستان به بیش از 10 متر می‌رسد، چهارم اردیبهشت ماه این محور ارتباطی پس از گذشت 5 ماه بازگشایی شد. 

مسیر جاده تته در حدود 21 کیلومتر طول دارد که 17 کیلومتر در محدوده حوزه شهرستان پاوه و مابقی در شهرستان سروآباد قرار دارد.

انتهای پیام/486/

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه هولناک زیر گرفتن دانش‌آموزان و کودکان توسط کامیون بستنی!
  • نرخ کرایه تاکسی‌های نقده در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • محبوس شدن ۳ نفر در معدن فلاورجان به دلیل ریزش تونل / آخرین وضعیت بارش‌ها در اصفهان + فیلم
  • (ویدئو) ریزش هولناک یک بزرگراه جان ۴۸ نفر را گرفت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • سه قطعه از محورهای شریانی هرمزگان بسته می شود
  • هشدار جدی به مسافران؛ احتمال ریزش کوه و سقوط سنگ در ۲ مسیر
  • این جاده یک‌طرفه شد
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند