Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه معیشت بسیاری از مردم به خصوص اقشار متوسط و زیر متوسط از حضور فیزیکی در محل کار تامین می شود، گفت: باید تدبیری اندیشیده شود که در عین رعایت همه اصول بهداشتی و توصیه های ایمنی اصناف خرد کم و بیش اجازه فعالیت داشته باشند.

محمد کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اعلام رییس بهداشت جهانی مبنی بر پرهیز از عجله کشورها در خروج از شرایط قرنطینه و بازگشت به شرایط عادی اظهار کرد: در هر امری باید به کار کارشناسی توجه کرده و نظر کارشناسان را اعمال کنیم، به نظر می رسد تصمیم دولت در این‌باره با آنچه که کارشناسان وزارت بهداشت و درمان مطرح می کنند مغایر است،‌ برداشت من این است که موضوع قرنطینه یا محدودیت ها باید ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ملایر در مجلس افزود: اما نکته مهم این است که  معیشت بسیاری از مردم به خصوص اقشار متوسط و زیر متوسط از حضور فیزیکی در محل کار تامین می شود، دولت هم این توان را ندارد که بتواند تمام این افراد را تامین کند، اگر بتوان تدبیری اندیشید که در عین رعایت همه اصول بهداشتی و توصیه های ایمنی اصناف خرد کم و بیش اجازه فعالیت داشته باشند امر مطلوبی است.

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس عنوان کرد: امروزه مراجعات خیلی از مردم در خیابان ها بی جهت است، اگر خود مردم  ضرورت ها را رعایت کنند شاید بشود میان عدم توقف فعالیت اقتصادی و رعایت مسائل حفاظتی ارتباطی برقرار کرد، اما متاسفانه با توجه به شرایط خیابان های تهران شاهدیم که مردم این ضرورت را رعایت نمی کنند.

کاظمی عنوان کرد: دولت، متخصصین و کارشناسان با چه زبانی این ضرورت را بیان کنند؟مردم باید متقاعد شوند که نباید از خانه خارج شوند، از آن سو اقشاری هم که باید به ضرورت از خانه خارج شوند به مسائل ایمنی و بهداشتی توجه  کرده و این حضور را هم محدود کنند،‌ برای مثال اگر فردی در شرایط عادی از صبح تا ۱۰ شب در محل کسب و کار حضور داشته، این ساعت حضور را کاهش دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس در خانه بمانیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۱۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد

طرفداری| مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که در صورت اجرا نشدن آیین‌نامه‌های جدید لیگ برتر، فصل آینده به تعویق می‌افتد.

امیرمهدی علوی در گفت‌وگوی تلفنی با اخبار ورزشی شبکه سوم سیما در خصوص حواشی اتفاقات دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت:

باید آیین‌نامه اجرایی کانون هواداری کشور تشکیل شود و اسامی تایید شده باشگاه‌ها به اطلاع فدراسیون فوتبال برسد تا در فایل مرتبط با بانک اطلاعاتی هواداری ذخیره شود. نکته دوم، بحث بلیت‌فروشی هوشمندانه برای مسابقات تیم میزبان رقابت‌های لیگ برتر برای فصل آینده است تا هر فردی به صورت هوشمند در صندلی خودش قرار بگیرد. این موضوع باعث نظم بیشتر می‌شود.

وی افزود:

بحث سوم، تجهیزات در ورزشگاه‌ها است که باید در استاندارد برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و بر اساس الزام‌های AFC باشد. همچنین هماهنگی‌هایی با سایت ثبت احوال در جریان است تا در حوزه بلیت فروشی آنلاین، افراد در صندلی مرتبط با خود قرار بگیرند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه تضمینی برای اجرای این آیین‌نامه وجود دارد، گفت:

اگر این الزامات انجام نشود، لیگ آینده به تعویق می‌افتد و تا انجام تمامی موارد آغاز نمی‌شود. پس از پایان لیگ امسال، موارد اجرایی را هفته به هفته به اطلاع می‌رسانیم. بر اساس همین آیین‌نامه، LOC برگزاری مسابقات لیگ برتر وقف برگزاری مسابقات کنفدراسیون آسیا خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه
  • اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!
  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!
  • چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • روزانه چند ساعت بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • فعالیت بیش از ۱۷۰ ماما در مراکز بهداشتی استان یزد
  • روزگاری جامعه مداحی از مراجع تقلید اجازه نقل حدیث می‌گرفت
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب