Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:23:59 GMT

تردد در راههای مازندران روان است

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۱۵۴۷

تردد در راههای مازندران روان است

محسن هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ترافیک در محورهای استان عادی و روان است، اظهار داشت: از نظر شرایط جوی نیز مداخلات یا بارش خاصی مشاهده نمی‌شود.

وی با اشاره به مسدود بوده محورهای وازک - بلده و ضلع غربی کمربندی فریدونکنار افزود: محور آزادراه تهران شمال قطعه یک و چهار نیز هر روز از ساعت ۱۹ تا ۷ صبح مسدود است و تردد از محورهای جایگزین جاده قدیم چالوس یا هراز، سوادکوه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4897192

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن هاشمی ترافیک اداره کل راهداری مازندران ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر نیمه شعبان شهرکرد گرگان بارش باران شیراز بیرجند ایلام فاصله گذاری اجتماعی استانداری قزوین روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۱۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران به دلیل گل و لای

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ شرق به غرب موقعیت بزرگراه خرازی بعد از اردستانی از صبح امروز/شنبه/ به علت بارش شدید باران و ریزش گل و رسوبات مسدود است و نیاز است شهروندان از مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده کنند.

بیشتر بخوانید؛ آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران

همچنین عوامل پلیس راهور تهران بزرگ در محل محدودیت انجام داده و عوامل شهرداری و آتش‌نشانی نیز برای بازگشایی مسیر و رفع مشکل پیش آمده، در محل حضور دارند.

براساس این اعلام، زمان پایان محدودیت تردد اطلاع رسانی می‌شود.

از سوی دیگر دیشب هم رییس پلیس راه تهران بزرگ به ایرنا اعلام کرد: آزادراه تهران شمال به علت سیلاب و ریزش کوه در محدوده تونل ۱۲ مسدود است که این مشکل برطرف شده و از ساعت پنج صبح امروز محور باز شده و تردد خودروها در آن در جریان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229384 برچسب‌ها منع تردد

دیگر خبرها

  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • از سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم/مسدودی محور پونل - خلخال
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • انسداد ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی به دلیل بارش‌های سیل‌آسا
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن
  • آخرین جزئیات خسارت بارش‌ها در اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران به دلیل گل و لای