Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-27@16:25:09 GMT

آغاز گام دوم بسیج ملی مبارزه با بیماری کرونا

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۱۷۱۵

صراط:

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین ضمن قدردانی از همکاری ایشان در غربالگری 70 میلیون نفر از مردم کشور در گام اول بسیج ملی مبارزه با بیماری کرونا، شروع گام دوم این طرح ملی در کشور را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این نامه به این شرح است:
 
برادر ارجمند سردار غلامرضا سلیمانی
رییس محترم سازمان بسیج مستضعفین
 
ضمن تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) و قدردانی از ابراز محبت آن برادر دلسوز بسیجی نسبت به اینجانب و همکارانم در نظام سلامت به استحضار می رسانم تاریخ این سرزمین فداکاری‌های مخلصانه عزیزان بسیجی را در کلیه عرصه های خدمت به‌خصوص تلاش‌های حیرت‌انگیز بسیج ملی مبارزه با بیماری کرونا را که با هم توانستیم بیش از 70 میلیون از مردم کشورمان را غربالگری کنیم، از یاد نخواهد برد.

گام دوم بسیج ملی مبارزه با بیماری کرونا که در کنار هم موارد شناسائی شده قبلی را پیگیری می کنیم، افراد مرتبط با آنان را که علامت ندارند تحت آزمایش قرار می دهیم و نظارت بر اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند را پایش می نمائیم، همچون گام اول دستاورد بی بدیل دیگری برای جمهوری اسلامی ایران در عرصه ملی و جهانی به ثبت خواهد رساند و بی شک موجب خرسندی مردم شریف، مقام معظم رهبری ، مسدولین دلسوز و حضرت ولی عصر (عج) خواهد شد.

توفیق، عزت و سربلندی حضرت‌عالی و همه بسیجیان عزیز را از خداوند بزرگ مسالت دارم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: جهادگران بسیجی بسیج ملی مبارزه با بیماری کرونا وزیر بهداشت صراط بسیج ملی مبارزه با بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۱۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه بیولوژیک با آفات، در مزارع دیم ایلام آغاز شد

ایسنا/ایلام ناظر استانی طرح جهش تولید در دیم‌زارهای استان ایلام از مبارزه بیولوژیک در مزارع دیم استان با آفات خبر داد.

مهندس «خدابخش داودی‌نصر» در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در راستای کاهش مصرف سموم شیمیایی و عرضه محصول سالم و عاری از بقایای سموم و به منظور کاهش خسارت کرم پیله‌خوار به عنوان یکی از آفات مهم و خسارت زای نخود، رهاسازی زنبور پارازیتویید براکون در مزارع نخود شهرستان بدره آغاز شده است. 

ناظر استانی طرح جهش تولید در دیمزارهای ایلام گفت: با توجه به مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در طرح جهش تولید در دیم زارها و تأمین بخشی از اعتبار کنترل بیولوژیک عوامل خسارت‌زای نخود، پیش‌بینی می‌شود بیش از ۳۰۰۰ هکتار از مزارع نخود استان تحت پوشش این نوع مبارزه قرار گیرد. 
داودی‌نصر افزود: اجرای کنترل بیولوژیک یکی از مولفه‌های اصلی مبارزه تلفیقی آفات برای کاهش مصرف سموم، کاهش هزینه نهاده‌ها و تولید محصول سالم است و توسعه آن در دستور کار طرح ملی و مشترک جهش تولید در دیم‌زارها قرار دارد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • ۳۶۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی ایلام آفت‌زدایی شد
  • مبارزه بیولوژیک با آفات، در مزارع دیم ایلام آغاز شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • مبارزه با بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • مبارزه با  بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی
  • حذف انتقال محلی مالاریا در خوزستان در ۱۰ سال اخیر
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا