Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@06:55:21 GMT

یک‌هزار و ۴۵۰ تن میوه در استان مرکزی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۱۷۴۶

یک‌هزار و ۴۵۰ تن میوه در استان مرکزی توزیع شد

«جعفر اصغری» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: توزیع یک‌هزار تن پرتقال و ۵۰۰ تن سیب با هدف تنظیم بازار نوروز و با نرخ مصوب دولتی از ۲۶ اسنفدماه پارسال در استان مرکزی آغاز شد که تا کنون یک‌هزار تن پرتقال و ۴۵۰ تن سیب توزیع شده است.

وی ادامه داد: به دلیل شیوع ویروس کرونا در استان مرکزی و لزوم فاصله‌گذاری، تعداد غرفه‌های توزیع میوه شب ید به یکصد واحد در سال جاری افزایش یافت که اکنون ۶ غرفه همچنان فعال است و تا پایان توزیع ۵۰ تن سیب باقی‌مانده این غرفه‌ها به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: همچنین ۴۰۰ تن گوشت منجمد با نرخ مصوب دولتی با هدف تنظیم بازار شب عید در این استان توزیع شد.

اصغری اظهار داشت: ۶۰۰ تن برنج هندی با نرخ مصوب دولتی ۶۸ هزار ریال و ۶۰۰ تن برنج وارداتی پاکستانی با قیمت ۸۹ هزار ریال با هدف تنظیم بازار از طریق فروشگاه‌های بزرگ در نقاط مختلف استان مرکزی توزیع شد.

کالاهای اساسی با قیمت مصوب دولتی در بیش از ۱۰۰ فروشگاه در نقاط مختلف استان مرکزی توزیع می‌شود.

استان مرکزی یک میلیون ۴۴۰ هزار نفر جمعیت، ۱۲ شهرستان و ۳۳ شهر دارد.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت استان مرکزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت استان مرکزی وزارت صنعت معدن و تجارت استان مرکزی استان مرکزی مصوب دولتی توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۱۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد روستا ظهر یکشنبه در نشست هماهنگی جذب اعتبارات نفتی در استان افزود: هر چه سریع‌تر اسامی طرح‌های نیمه تمام باید برای جذب اعتبار به وزارت نفت ارسال شود.

وی بیان داشت: در راستای تخصیص اعتبارات مصوب دور دوم سفر هیئت دولت دستگاه‌های اجرایی به خصوص دستگاه‌های حوزه عمرانی هماهنگی داشته و هر دستگاه باید یک طرح شفاف ارائه دهد.

روستا تصریح کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام از الویت‌های این معاونت است و تخصیص اعتبارات نفت برای این قبیل طرح‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: این اعتبارات به هر سازمانی که بتواند زودتر اقدام کند، اختصاص داده می‌شود به عنوان مثال برای پل سوم بشار ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نفتی در نظر گرفته شد و با دریافت اعتبار در کمتر از ۳۰ روز این اعتبار پرداخت می‌شود.

روستا مهم‌ترین ویژگی اعتبارات نفت را نقد بودن و سرعت پرداخت عنوان کرد و گفت: یکی از طرح‌های اساسی دیگر موجود در استان ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج است که ۱۰۰ میلیارد تومان برای آن مصوب شد.

کد خبر 6091182

دیگر خبرها

  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی
  • بخش‌خصوصی به‌شرط وجود زیرساخت‌ها، تجارت خارجی کشور را توسعه می‌دهد
  • تامین گوشت گرم در استان یزد
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • ۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد
  • یک مقام دولتی عنوان کرد؛ ارتباط شبه سوییفت با برخی کشور‌ها داریم
  • دو قانون مصوب مجلس به دولت ابلاغ شد