Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمود ترفع در این باره گفت:  فعالیت مینی‌بوس‌ها و اتوبوس‌های دربستی جدا از فعالیت ناوگان شرکت اتوبوسرانی است و هیچ‌گاه این طرح در اتوبوس‌های بخش خصوصی و شرکت واحد اجرا نخواهد شد.

ترفع در خصوص نحوه استفاده از این اتوبوس‌ها توضیح داد: شهروندان با مراجعه به سایت behamrah.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir و نصب این اپلیکیشن روی گوشی همراه خود می‌توانند تعدادی مسیر پر ازدحام به همراه ساعت حرکت اتوبوس و مینی‌بوس‌ها را مشاهده و در نهایت یک صندلی در سرویس مورد نظر خود را رزرو کنند.

به گفته مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، شهروندان باید هزینه صندلی را به‌صورت اینترنتی پرداخت کنند و رأس ساعت انتخاب شده در مبدأ حضور داشته باشند.

ترفع یادآور شد: این طرح مشابه فعالیت اسنپ و تپسی در حوزه تاکسی است اما در ظرفیت بزرگ‌تر و سفرهای درون شهری توسط اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های تحت تملک این استارتاپ انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تاکید کرد: این استارتاپ در کنار ناوگان اتوبوسرانی به منظور جلوگیری از ازدحام داخل اتوبوس‌ها فعالیت می‌کند.

ترفع درباره علامت‌گذاری طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در ناوگان اتوبوسرانی توضیح داد: با توجه به کمبود زمان، فاصله‌گذاری اجتماعی در تمامی اتوبوس‌های خط تندرو علامت‌گذاری شده است و از تمامی شهروندان درخواست داریم که به منظور حفظ سلامت خود در سایر اتوبوس‌ها، فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

وی از شهروندان درخواست کرد که در صورت تکمیل ظرفیت اتوبوس‌ها، سوار اتوبوس‌ نشوند و منتظر اتوبوس بعدی بمانند.

کد خبر 499816 برچسب‌ها اتوبوس - شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه كرونا در ايران شهرداری خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران شهرداری تهران مینی بوس اتوبوس ها شرکت واحد بوس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۱۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است

پرویز سروری نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره جزئیات جشنواره شهر رمضان و اهدافی که در این جشنواره دنبال می‌شد گفت: مشخص است که ما برای تامین نیاز‌های مختلفی که مردم و شهروندان در شهر نیاز دارند، باید تامین امکانات و زمینه‌هایی را انجام دهیم تا بتوانند پاسخ نیازهایشان را دریافت کنند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: ماه مبارک رمضان شاید بزرگترین تاریخ مذهبی ما باشد و الحمدالله شاهد این هستیم که بعد از انقلاب اسلامی نگاه بسیار خوبی به این موضوع شده و تلاش شده پاسخ خوبی به سلایق مختلف مردم داده شود.

سروری در پاسخ به این سوال که آیا جشنواره شهر رمضان از جذابیت ویژه‌ای برخوردار بود گفت: در بوستان لاله و جشنواره شهر رمضان مشاهده کردیم که خلاقیت، نوآوری و تنوع بسیار بالایی وجود داشت و تلاش شده ضمن فضا‌های متنوعی که نیاز‌های مختلف شهروندان را دنبال می‌کند، به جنبه‌های مذهبی توجه ویژه‌ی شود و معنویت، نشاط و شادی کنار یکدیگر جمع شود.

وی با بیان اینکه در جشنواره شهر رمضان معنویت، نشاط و شادی در کنار هم جمع شده و شاهد استقبال خوب مردم از این جشنواره بودیم گفت: شهروندان در ماه مبارک رمضان استقبال خوبی از این برنامه داشتند و فکر می‌کنم این برنامه الگوی مناسبی باشد تا چنین برنامه‌هایی را برای همه مناطق تهران و محلات اجرایی کنیم تا مردم به همراه خانوادهایشان در این برنامه‌ها شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران