Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ حسین افشاری، در گفتگویی با اعلام اینکه واحدهای صنفی که از امروز مجوز فعالیت دارند باید اطلاعات واحد صنفی خود را در سایت salamat.gov.ir بارگزاری و مجوز دریافت کنند، افزود: پیرو این مصوبه صاحبان انبار و سردخانه ها، ابزار یراق، پیچ و مهره، قفل و لولا و کلید، چوب و تخته و نئوپان، رستوران و غذای آماده(صرفا بیرون‌بر)، تاسیسات و تهویه مطبوع، لوله و پروفیل، لوازم و ماشین‌آلات اداری، مهندسی، دفتری و لوازم‌التحریر می توانند از امروز ۲۳ فروردین ماه فعالیت خود را آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار همدان اضافه کرد: اصناف موتور و دوچرخه، ماشین آلات کشاورزی و پمپ آب، چرم، فرش، موکت، کف‌پوش، مصالح ساختمانی، آهن، فولاد، آلومینیوم، پی وی سی، کاغذ و مقوا، نظافت ساختمان، قالیشویی، موادشیمیایی، لوازم خانگی، الکترونیکی و الکتریکی، لوستر، پارکینگ، تعمیر لباس و تعمیر کفش نیز از جمله اصنافی هستند که مجوز فعالیت دارند.

افشاری گفت: صنف شیرآلات، لوازم بهداشتی، کاشی، سرامیک و تزئینی ساختمان، قطعات یدکی، پرده، تزئین و دکوراسیون، ملزومات فرهنگی، فروشگاه مواد دخانیات، پارچه، پوشاک، کیف کفش، پاپوش و چرم، کشباف پیراهن دوز و خیاط، خرازی و ملزومات پوشاک، سراجی و ملزومات قنادی، لوازم شکار و تفریح، خشکشوئی و اتوشویی، ناشران، کتابفروشان خدمات چاپ، آتلیه و عکاسی، مبلمان منزل و اداری و کالای خواب نیز می توانند از امروز واحد صنفی خود را بازگشایی کنند.

فرماندار همدان با اشاره به تعداد دیگری از واحدهای صنفی که با اخذ مجوز می توانند فعالیت کنند، افزود: واحدهای صنفی ایمنی و آتش نشانی، دکه‌داران و بوفه، تعمیرگاه خودرو سنگین و سبک و کارواش، عینک، بنگاه معاملات مسکن، آسانسور، فروشندگان شیرینی، شکلات، بستنی، آبمیوه و خشکبار، آرایشی و بهداشتی و شوینده، لوازم و تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی، عطاری، طلا و جواهر، نقره و بدلیجات و ساعت، کامپیوتر، تجهیزات الکترونیکی دوربین و حفاظتی، موبایل، دوربین لوازم دیجیتال، بلور، کریستال و ظروف چینی، ظروف و ملزومات پلاستیکی، ظروف آلومینیوم، شیشه و آینه، فروش خودرو سنگین و سواری، گل و گیاه، ورزشی و اسباب بازی، سمسار، لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر، روزنامه‌ها و فروشندگان صنایع دستی، می توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

46

کد خبر 1375302

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۱۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ آرمان وطن‌دوست در جلسه کمیسیون فنی دفاتر خدمات مسافرتی استان کردستان اظهار کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری کردستان و با هدف ارزیابی فعالیت، صدور مجوز، تعلیق، لغو فعالیت و رسیدگی به شکایات، تعداد ٩ پرونده مربوط به بخش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.   معاون اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: با نظر اعضای حاضر در این کمیته برای تأسیس سه دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان موافقت شد.   او با بیان اینکه با صدور این سه مجوز تعداد دفاتر خدمات‌مسافرتی و گردشگری دارای مجوز استان به ٦٤ مورد افزایش یافت، عنوان کرد: همچنین برای سه مورد شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان رای صادر، دو دفتر لغو مجوز و یک مورد تجدیدنظر شد.    وطن‌دوست یادآور شد: عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان به‌صورت مستمر ارزیابی و مواردی مانند نحوه برگزاری تور‌های مسافرتی و ارائه خدمات به مشتریان، اعتبار پروانه بهره‌برداری، نحوه فعالیت، وضعیت عمومی دفاتر خدمات مسافرتی، حضور مستمر و فعال مدیر عامل و مدیران فنی در دفاتر خدمات مسافرتی و... بررسی و با متخلفان و برگزارکنندگان تور‌های بدون مجوز برخورد جدی می‌شود.   معاون اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با تاکید بر اینکه باید رفاه و امنیت گردشگران در اولویت باشد، بیان کرد: تأسیسات گردشگری کردستان از جمله دفاتر مسافرتی باید خدمات مناسبی را در اختیار گردشگران قرار دهند، تا بتوان شاهد رونق گردشگری در استان بود.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز
  • دارندگان واحدهای صنفی بخوانند /دریافت این شناسه الزامی است
  • همه واحدهای صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • کد یکتا برای واحدهای صنفی اجباری است
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود
  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه از امروز