Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حسین بی‌نیاز، در این اظهار داشت: همزمان با آغاز شیوع ویروس کرونا، اصحاب رسانه در استان با تهیه و ارسال ۷۶۰۰ مورد خبر و گزارش سهم قابل توجهی در خصوص اطلاع رسانی و پیشگیری و مقابله با این بیماری داشتند.

وی بیان کرد: با توجه به پایداری ویروس کرونا لازم است در ادامه این راه همچنان با تولید خبر و تهیه گزارش مردم را در پیشگیری و مقابله با این بیماری یاری کنیم و با روشنگری اطلاعات لازم را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی نیاز گفت: در این شرایط برای تقدیر از اصحاب رسانه که فعالانه در این ایام در صحنه بودند لزوم برگزاری یک جشنواره از طریق فضای مجازی احساس می‌شد که تصمیم گرفته‌ایم آن را برگزار کنیم.

مدیر روابط عمومی استانداری قزوین یادآور شد: این جشنواره با همکاری روابط عمومی استانداری، سازمان بسیج رسانه، دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری قزوین، خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: جشنواره فضای مجازی با عنوان کرونا در بخش‌های تیتر، خبر، گزارش، کلیپ، مصاحبه، عکس و اینفوگرافی برگزار شده و از برگزیدگان هم تجلیل می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصحاب رسانه دانشگاه علوم پزشکی مدیر روابط عمومی مطبوعات بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۱۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود

زهرا حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری بر اساس دستورالعمل ابلاغی، برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت را در دستور کار دارد.

وی تصریح کرد: این رویداد با رویکرد هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم‌نهاد، مدیران، نخبگان، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی در هفته جمعیت و اواخر اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این رویداد ویژه عموم است اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های پوستر و طراحی گرافیک، داستان کوتاه و فیلمنامه، مقالات علمی و پژوهشی، نقاشی، تولیدات دیجیتال، عکاسی (موبایلی و دوربین حرفه‌ای)، انیمیشن، موشن و کلیپ، پیشنهادات، ایده و تجربیات کاربردی، تیتر و جملات کوتاه و تأثیرگذار، اینفوگرافی، پادکست، شعر و ایجاد کانال در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی (در راستای جوانی جمعیت) را تا تاریخ ۲۲ اردیبهشت به شماره ۰۹۰۱۲۹۷۳۵۲۰ در پیام‌رسان ایتا به دفتر امور بانوان و خانواده ارسال کنند.

کد خبر 6098121

دیگر خبرها

  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است