Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین صومی روز شنبه در بازدید از بخش های مختلف بیمارستان اهر اظهار کرد: عملکرد شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر در غربالگری و بیماریابی بیماران کرونایی مطلوب بوده و افزایش بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان به دلیل غربالگری‌های انجام شده است.

وی افزود: تولید و توزیع ماسک های تولیدی در کارگاه‌ها باید مراحل استریل را طی کرده و سپس از طریق مراجع مورد تایید همچون داروخانه‌ها در اختیار شهروندان قرار گیرد و تا جایی که اطلاع دارم در داروخانه‌های اهر ماسک دست دوز به فروش نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صومی یادآوری کرد: پروتکل بهداشتی باید با اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند در صنوف با جدیت رعایت شود و این وظیفه بر عهده بهداشت محیط است و باید نظارت‌ها و ملاحظات بهداشتی را در اماکن عمومی تشدید کنند و با توجه به فعالیت کسب و کارهای کم ریسک، نقش بهداشت محیط بیش از پیش کلیدی و تاثیرگذار می باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاکید کرد: تقاضای ما از مردم این است که تا زمان کنترل و مهار ویروس کرونا در شهرستان‌ها و استان به توصیه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: مردم شهرستان اهر باید حدالامکان از مراجعه غیرضروری به بیمارستان باقرالعلوم اهر خودداری کنند، توصیه می‌کنیم هر فردی که علایم ویروس کرونا را دارد، ابتدا به مراکز ۱۶ ساعته اهر مراجعه کرده و اگر نیاز باشد، طبق دستور پزشک به بیمارستان مراجعه کنند در غیر این صورت مراجعه غیرضروری به بیمارستان توصیه نمی‌شود.

صومی گفت : راه‌اندازی نقاهتگاه در بیمارستان قدیم اهر طبق پیگیری‌های فرماندار و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان از طریق ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان پیگیری می‌شود.

شهرستان اهر با ۱۳۵ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شمال شرق تبریز واقع شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بیمارستان پزشک دانشگاه علوم پزشکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ماسک بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۱۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در سفر به شهر دوشنبه در کشور تاجیکستان که با دعوت رسمی وزارت تندرستی تاجیکستان انجام شده است، با مسئولان دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا دیدار و گفت‌وگو کرد.

سید وحید حسینی رئیس دانشگاه با همراهی سید حسن سراج، معاون بین‌الملل و مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، ۵ اردیبهشت‌ماه با حضور در دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا شهر دوشنبه به عنوان بزرگترین دانشگاه پزشکی این‌ کشور، ضمن بازدید از امکانات و توانمندی‌های این مرکز دانشگاهی، در جلسه‌ای با حضور مسئولان دانشگاه پزشکی ابوعلی سینا، راه‌های توسعه همکاری‌های مشترک را بررسی کرد.

در ادامه برنامه‌های سفر، هیئت دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز از قسمت‌های مختلف بزرگترین بیمارستان جمهوری تاجیکستان با نام بیمارستان استقلال بازدید کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بازدید از بخش پیوند این بیمارستان که با کمک علمی و آموزشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه‌اندازی شده است، از دیگر برنامه‌های نخستین روز سفر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی