Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر روز شنبه گفت: این شمار ماسک در شرایط بهداشتی و در کارگاه شهید ابراهیم هادی شهر جدید عالیشهر تولید و به صورت رایگان و با همکاری حوزه مقاومت بسیج بین شهروندان توزیع شد.

علی مقاتلی افزود: شکست ویروس کرونا نیازمند مشارکت همه مردم است و در این شرایط سخت همه باید برای پیشگیری از شیوع این بیماری سهیم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به همین منظور مواد اولیه مورد نیاز برای تولید پنج هزار ماسک از سوی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر تامین شده‌است.

مقاتلی با تاکید بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی توسط مردم و لزوم ماندن در خانه تا قطع کامل زنجیره انتقال اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا، اقداماتی از جمله گندزدایی معابر، تولید برنامه‌های آموزشی و پشتیبانی از گروه‌های مردمی و بسیج از جمله اقداماتی است که در دستور کار این شرکت قرار گرفته‌است و تا ریشه کن شدن این ویروس تداوم خواهد داشت.

عالیشهر، شهری از توابع بخش مرکزی در شهرستان بوشهر  است که در سال ۱۳۶۵ در ۲۰ کیلومتری شرق بندر بوشهر ایجاد شده‌است.

بر اساس آخرین آمارهای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، تا روز جمعه ۲۲ فروردین ما ۹۹، ۱۵۷ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر شناسایی شده‌اند که از این شمار ۹ نفر جان باخته و ۱۳۵ نفر بهبود پیدا کرده‌اند و ۱۳ نفر هم در مراکز درمانی بستری هستند.

۸۶ نفر از مبتلایان یعنی بیش از ۵۴ درصدشان مرد و ۷۱ نفر از آنان یعنی بیش از ۴۵ درصد زن هستند.

نزدیک به ۸۶ درصد بیماران تا کنون بهبود یافته‌اند و ۵.۷ درصد هم جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان بوشهر خانواده دانشگاه علوم پزشکی درآمد ماسک بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۲۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده نقش موثری در موفقیت علما دارد

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر شامگاه سه شنبه در آیین تجلیل از اساتید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر اظهار داشت: همانطور که مردم با ستارگان شمال، جنوب، شرق و غرب را پیدا می کنند، روحانیت نیز همچون چراغی هستند که راه به مردم نشان می دهند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان داشت: امام هادی(ع) می فرمایند که اگر در زمان غیبت علما نبودند که از مکتب اهل بیت دفاع کنند و شیعیان را از دام ابلیس نجات دهند، همه مرتد می شدند. امروز سکان شیعیان به دست علما است و آنان را از غرق شدن در ابتذال رفتاری نجات می دهند.

وی با بیان اینکه علما بالاترین و ارزشمندترین انسان ها هستند ابراز داشت: این مقام عالم هست، عالمی که درس می خواند و اهل تهذیب است، پیراسته از رذائل اخلاقی و اهل خدمت به اسلام و مسلمین و در شرایط کنونی انقلابی و پیرو ولایت فقیه است‌ و مجاهدت در راه اسلام به هر شکل ممکن انجام می دهد، این عالم با این درجه اگر خانواده در کنار او نباشد دچار چالش می شود بنابراین خانواده نقش موثری در موفقیت علما دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه یکی از نعمت های الهی برای علما همسران خوب است گفت: اگر همسران علما اهل خدمت به مسائل دینی باشند درجه کار بالاتر است‌.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • دومین جایزه جوانی جمعیت استان بوشهر برگزار می شود
  • نیروگاه خورشیدی ویژه شرکت سیمان دشتستان احداث می‌شود
  • 3 پیشنهاد برای بهینه‌سازی عملیات توزیع در حوزه لجستیک و تجارت الکترونیک
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • خانواده نقش موثری در موفقیت علما دارد
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد