Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان رئیس ستاد مقابله با کرونا در شهر گزبرخوار، از راه اندازی ستاد مردمی مقابله با کرونا و جذب چند میلیون تومان وجه نقد و تسهیل شرایط پرداخت عوارض‌ِاصناف و واحدهای اقتصادی، خبرداد.

محمود بخشی، در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به گستردگی و اهمیت مقابله با ویروس کووید۱۹، اظهار کرد: شهرداری گزبرخوار در ابتدای شیوع ویروس با استفاده از امکانات، منابع مالی و انسانی خود اقدام به مقابله و پیشگیری از شیوع این بیماری در گزبرخوار کرد، اما فراگیری ویروس کرونا و فرسایشی شدن این بحران، نیازمند تشکیل ستاد مردمی مقابله با کرونا، مشارکت عمومی شهروندان و همراهی معتمدان و خیران با این ستاد بود، که "ستاد مردمی مقابله با کرونا" در اولین روزکاری سال ۹۹ در شهر فعالیت خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تقدیر از همراهی، هم‌افزایی و حمایتِ مردم، معتمدان، خیران و اصناف، افزود: از آغاز فعالیت ستاد مردمی مقابله با کرونا، مبلغ ۷۰ میلیون وجه نقد جمع‌آوری شده است که از مجموع آن ۴۰ میلیون تومان را صنف نمایشگاه‌داران اتومبیل به ستاد هدیه کرده‌اند و مابقی از وجوهات مردمی تامین شده‌، که در راستای تامین ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی دست برای افراد مستقر در ایستگاه‌های غربالگری هزینه‌می‌شود، همچنین ۵۰۰ بسته اقلام بهداشتی نیز از محل این وجوهات به خانواده‌های کم بضاعت گزبرخوار اهدا شد.

شهردار گزِبرخوار، با قدردانی از زحمات کادر بهداشت و درمان در این شرایط، تصریح کرد: صنف کارگاه‌های آجرپزی شهر گزبرخوار، نیز مبلغ ۳۰ میلیون تومان، در قالب کارت‌های هدیه، به کارکنان بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر، در راستای قدردانی و حمایت از زحمات این کادر، در کنترل ویروس کرونا هدیه داده‌اند.

بخشی، با اشاره به ایجاد تونل مه‌پاشی، ضدعفونی و گندزدایی از خودروها در ورودی شهر، خاطرنشان‌کرد: در ستاد مقابله با کرونا، مدیریت پایگاه‌های غربالگری ورودی شهر بر عهده هلال احمر و تامین امنیت و ایمنی بر عهده نیروی انتظامی و داوطلبان ناحیه مقاومت بوده و شهرداری نیز خدمات پشتیبانی و تامین مایحتاج را برعهده دارد، که در این راستا، از اسفند ۹۸ و آغاز شیوع ویروس کرونا، ۱۱۰ گالن مواد ضدعفونی در دو مرحله و ۱۰۰دست کاور لباس بهداشتی، جمعا به ارزش ۸۰ میلیون تومان از منابع مالی شهرداری تامین شد که در چند مرحله به ضد عفونی اماکن عمومی و معابر و مراکز درمانی و غربالگری شهر اختصاص یافته ‌است.

شهردار گزبرخوار، با تاکید بر اتخاذ تصمیمات در ستاد مقابله با کرونا در شهرستان، تصریح کرد: ستاد مقابله با کرونا در گزبرخوار صرفا مجری دستورات ابلاغ شده‌ بوده و این مسئله تاثیری بر فعالیت‌های ماهیتی شهرداری مانند خدمات فضای سبز، خدمات‌ شهری و ... نداشته و کادر شهرداری به صورت شیفتی آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

رئیس ستاد مقابله با ویروس کووید۱۹ در گزبرخوار، با ابراز همدردی نسبت به اصناف و واحدهای آسیب دیده از کرونا، افزود: شهرداری در نظر دارد در راستای حمایت و همدلی با عموم شهروندان اخذ عوارض از واحدهای تجاری و اصناف را تا پایان اردیبهشت به تعویق و بر اساس تعرفه سال ۹۸ دریافت کند، همچنین شهروندان می‌توانند با مراجعه به شهرداری از تقسیط دراز مدت و سایر شرایط تسهیل پرداخت عوارض بهره‌مند شوند.

شهردار گزبرخوار، افزود: در فراخوانی از علاقه‌مندان به مشارکت در ارائه خدمات دعوت به همکاری شد که تا کنون ۲۰ داوطلب پس از گذراندن مراحل مورد نیاز در پایگاه‌ها مستقر شده‌اند، همچنین فعالان فضای مجازی و اصحاب رسانه، در راستای همراهی و همگامی با ستاد مقابله با کرونا در این شهر به تبیین اصول خودمراقبتی، پرهیز از ترددهای غیرضروری و اجتناب از تجمع در مراسم‌های فاتحه‌خوانی و سوگواری اهتمام ورزند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عوارض ستاد مردمی مقابله با کرونا ستاد مقابله با کرونا میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۲۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایام دهه کرامت اعلام شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام والمسلمین خداداده رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت در نشست خبری امروز سه شنبه 11 اردیبهشت گفت: امسال با توجه به اهتمام دستگاه‌ها و متولیان امر و اعضای ستاد، در جلسات هماهنگی و برنامه ریزی‌های جشن‌های دهه کرامت اقدامات خوبی انجام شده است و در نشست امروز هم شعار‌های محوری ۱۱ گانه دهه کرامت ۱۴۰۳ اعلام شد.

وی با بیان اینکه شعار‌های محوری این دهه در قالب ۱۱ شعار محوری در نظر گرفته شده است، افزود: به همین منظور روز جمعه ۲۱ اردیبهشت به نام بهترین دختر دنیا، الگوی عفاف و حجاب مزین شده است.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت گفت: شنبه ۲۲ اردیبهشت به شعار زیست عفیفانه به رسم بانوی باکرامت و مهربانی، یکشنبه ۲۳ اردیبهشت، شهر مقدس قم، حرم اهل بیت (ع) خاستگاه انقلاب اسلامی؛ دوشنبه ۲۴ اردیبهشت خدمت کریمانه، مشارکت مردمی، اقتدار ملی؛ سه شنبه ۲۵ اردیبهشت امامزادگان پرچم داران جهاد تبیین و معرفت افزایی؛ چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت حضرت شاهچراغ (ع)، امین ولایت، عزیز برادر انتخاب شده است.

حجت الاسلام خداداده؛ پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت مساجد تراز اسلامی، خاستگاه والدین ولایی، شهیدان خدایی؛ جمعه۲۸ اردیبهشت مبارزه با ظالم، دفاع از مظلوم، زمینه ساز ظهور منجی بشریت؛ شنبه ۲۹ اردیبهشت ایمان و امید، نشاط معنوی در پرتو زیارت عارفانه، یکشنبه ۳۰ اردیبهشت خاندان موسی بن جعفر (ع) الگوی خانواده ایمانی و دوشنبه ۳۱ اردیبهشت عدالت گستری و سربلندی در پرتو مکتب رضوی را دیگر شعار‌های محوری این دهه اعلام کرد.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت همچنین با اشاره به جزئیات جشن‌های دهه کرامت گفت: جشن زیرسایه خورشید در اغلب استان‌ها و برخی کشور‌ها برگزار می‌شود و امسال برای هفدهمین سال در روستا‌ها و شهر‌های کوچک و بزرگ هم برپا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • ایام دهه کرامت اعلام شد
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • دعوت از حکومت برای دیدن یک مناظره | گره خوردن سرنوشت مردم به ذهنیت‌ ساده‌انگارانه | پس‌موضوع حجاب دقیقا چه می‌گذرد؟
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا