Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید الهی راد در گفتگو با مهر با بیان اینکه پویش بخشش ایرانیان با توجه به تأکیدات ولیّ امر مسلمین در خصوص همدلی و کمک مومنانه به مستمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا در قالب مشارکت همگانی و به صورت ملی طراحی شده است، خاطرنشان کرد: کمیته امداد خراسان شمالی نیز همچون گذشته فرمایشات معظم له را نصب‌العین خود قرار داده و در خط مقدم دستگیری از محرومان و نیازمندان ادای تکلیف می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مصمم هستیم با جذب حداکثری کمک‌های مردمی و مشارکت خیران و نیکوکاران، غم و اندوه اثرات این ویروس منحوس را با خاطره خوش همدلی و مهرآفرینی مردم عزّت‌مند ایران اسلامی با استعانت از خداوند سبحان جبران کنیم.

وی کمیته امداد خراسان شمالی را خدمت‌گزار حقیقی مردم دانست و خاطر نشان کرد: این نهاد همچنان در کنار مردم، گروه‌های جهادی و تمام دستگاه‌های حمایتی تا رفع کامل ویروس منحوس کرونا خواهد ماند و به عنوان خدمتگزاری حقیقی مردم نیازمند و محروم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی عبور از این روزهای بحرانی را نیازمند همراهی تمام اقشار و افراد جامعه و از جمله کسانی که توانایی مالی دارند عنوان کرد.

الهی‌راد در آستانه ماه مبارک رمضان از تمامی مردم نیکوکار خراسان شمالی دعوت کرد تا با پیوستن به این رزمایش ملی، انتهای ماه میهمانی الهی پایانی برای غم و اندوه هموطنان نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا باشد.

وی گفت: شماره کارت ۰۶۱۰ - ۵۰۰۳ - ۹۹۷۹ - ۶۰۳۷ و یا کد دستوری #۰۵۸۸۸۷۷ برای جمع‌آوری کمک‌های مردم خیر و نوع‌دوست استان پیش‌بینی شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا جامعه خراسان شمالی کمک های مردمی کمیته امداد ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی کمیته امداد خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۲۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد

ابراهیم ابراهیمی رئیس کمیته امداد سردشت بشاگرد گفت: ۵۰۰ کیسه آرد به ارزش بیش از ۵۰ میلیون تومان از محل کفارات جمع آوری شده در روز عید فطر امسال تهیه و بین مددجویان بخش گافر و پارامون توزیع شد.

وی افزود: اکنون هزار و ۶۵۰ خانوار در سردشت از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آیت‌الله علم‌الهدی:تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود/ ترویج حجاب، نیازمند مزج اجتماعی و منطق تبیین
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین