Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مالی و اقتصاد شهری اسبق شهرداری تهران از آمادگی برگزاری مناظره با هر کدام از مدیران فعلی شهرداری درباره درآمدها، مخارج و بدهی‌های شهرداری تهران در دورۀ قبلی مدیریتی خبر داد.

قدرت الله گودرزی  معاون مالی و اقتصاد شهری اسبق شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس از آمادگی برگزاری مناظره با هر کدام از مدیران فعلی شهرداری درباره درآمدها، مخارج و بدهی‌های شهرداری تهران در دورۀ قبلی مدیریتی خبر داد و اظهار داشت: اگر هدف  سیاسی کاری نیست و بحث کارشناسی برای فهمیدن درست و نادرست مطرح است، بحث باید در سطح مدیران مطلع و تخصصی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در واکنش به ادعاهای پیروز حناچی شهردار فعلی تهران در مورد بدهای‌های شهرداری گفت: مسئولان مختلف شهرداری بارها در برنامه‌های  مختلف دربارۀ ادعاهای واهی مسئولان فعلی شهرداری تهران توضیحات لازم را داده‌اند و آخرین بار درباره‌ همین موضوع بهانه بدهی ها،  مناظره ای  با آقای میرلوحی داشتم که متن آن در دسترس هست.

گودرزی افزود:  با این حال اگر  بعد از این هم مدیران سابق حاضر خواهند بود تا هر زمانی که مسئولان شهرداری انفعال محض خود در مدیریت شهری را با دلیل‌تراشی و دروغ‌گویی توجیه کنند، در هر برنامه‌ای مجدداً دربارۀ سیاسی‌کاری‌های برنامه‌ریزی شده و تکراری توضیحات لازم را ارائه دهند.

معاون مالی و اقتصاد شهری اسبق شهرداری تهران در پاسخ به پرسشی دربارۀ علت تکرار این ادعاها علیرغم پاسخ‌های متعدد ارائه شده گفت: مسئولانی که علیرغم افزایش درآمدهای شهرداری در سال‌های اخیر، همچنان حتی نتوانسته‌اند تهران را به شیوه‌ای قابل قبول و با ثبات اداره کنند چه رسد به آنکه اقدامات قبلی را تکمیل کنند یا پروژه‌های جدیدی را به سرانجام برسانند مجبورند از استراتژی قدیمی و نخ‌نمای «تقصیر قبلی‌هاست» استفاده کنند تا بلکه اندک اعتباری در میان هم حزبی‌های خود جمع کنند. 

گودرزی در پایان افزود: به هر حال بنده به عنوان معاون اسبق شهرداری تهران حاضرم به احترام مردم و برای روشنگری چندباره در هر برنامه‌ای و در هر پلتفرمی چه به صورت زنده و چه به هر صورت دیگری با هر کدام از مدیران فعلی شهرداری تهران مناظره کنم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری تهران مناظره اقتصاد مدیریت شهری اسبق شهرداری تهران شهرداری تهران فعلی شهرداری مدیران فعلی معاون مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۲۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: فرآیند ضبط مناظره ۲ کاندیدای راه یافته به مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز آغاز شد. - اخبار استانها -

سیدمحسن لطیفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل، اظهار داشت: مناظره این 2 کاندیدا در قالب برنامه 60 دقیقه‌ای آغاز شده و در کنار آن، برنامه 20 دقیقه‌ای تبلیغاتی هر 2 کاندیدای راه یافته به مرحله دوم حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز نیز تهیه می‌شود.

وی تصریح کرد: از 13 اردیبهشت ماه همزمان با تبلیغات مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شاهد پخش این برنامه‌ها از شبکه سبلان خواهیم بود تا اهالی شمال استان در انتخاب کاندیدای نهایی قضاوت درست و سنجیده‌ای را داشته باشند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: همراهی و همکاری خوبی را از سوی 2 کاندیدای راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز شاهد هستیم و امیدواریم روند تبلیغاتی مناسبی را در هفته آینده شاهد باشیم.

لطیفی افزود: قطعا این برنامه‌ها به مشارکت بیشتر مردم در مرحله دوم انتخابات منجر خواهد شد و صدا و سیما همچون مرحله اول انتخابات بستر مناسب رسانه‌ای را فراهم کرده تا در قالب برنامه‌های مناظره و تبلیغاتی آحاد مردم به ویژه ساکنان شمال استان با دیدگاه‌های کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم آشنایی بیشتری پیدا کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما در اسفندماه بر این بوده تا با پخش برنامه‌های مناظره و تبلیغاتی کاندیداها شرایط خوبی را برای مشارکت بالای مردم در صحنه انتخابات فراهم کند که قطعا این فرآیند در مرحله دوم نیز پیگیری می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل اضافه کرد: در استان اردبیل از بین هفت منتخب مجلس، 6 نفر در مرحله اول به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کردند و نفر هفتم با کسب بیشترین آرا در روز 21 اردیبهشت ماه امسال تعیین شده تا در مجلس آینده در ترکیب نمایندگان استان قرار گیرد.

لطیفی بیان کرد: شرایط مساوی برای تبلیغات هر 2 کاندیدا در نظر گرفته شده و سعی ما بر این است تا بهترین بستر و فضای تبلیغی را در رسانه استانی برای هموطنان در انتخاب شایسته مهیا کنیم.

انتهای پیام/131

 

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  • برات الکترونیکی رونمایی شد | جزئیات و اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی
  • قهرمان اسبق جودو درگذشت؛ امیر ملکی پور کیست و چرا درگذشت؟!
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
  • چرا شرکت‌ها مشکل تامین مالی دارند؟