Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@07:28:24 GMT

جبران ضرر اقتصادی مهدهای کودک

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۲۵۰۲

جبران ضرر اقتصادی مهدهای کودک

ایسنا/کرمان مدیرکل بهزیستی استان کرمان با بیان اینکه جبران ضرر اقتصادی مهدهای کودک به عنوان مراکز آموزشی دیگر موضوع مهم است که باید به آن پرداخته شود، افزود: در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با تشریح وضعیت مهدهای کودک، پیشنهاداتی چون پرداخت تسهیلات بدون بهره یا کم بهره ارائه شد تا در کارگروه های زیرمجموعه مورد بررسی قرار گرفته و تصمیم گیری شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"عباس صادق زاده" با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند از امروز همزمان با سراسر کشور در استان کرمان گفت: با توجه به ضرورت پیشگیری و کنترل ویروس کرونا به ویژه در مراکز آموزشی، بنابراین مهدهای کودک و مراکز روزانه تحت نظارت بهزیستی استان کرمان به پیروی از تصمیمات ستاد همچون مدارس و دانشگاه ها تا ۳۰ فروردین ماه تعطیل هستند.

وی یادآور شد: ادارات بهزیستی در سراسر استان  نیز با حضور دو سوم از نیروها به فعالیت خود ادامه می دهند و ساعت کاری ۷ صبح تا ۱۴ بعدازظهر است و در مورد کاهش ساعت کاری تابع تصمیماتی خواهیم بود که ستاد به زودی اعلام می کند.

صادق زاده با بیان اینکه جبران ضرر اقتصادی مهدهای کودک به عنوان مراکز آموزشی دیگر موضوع مهم است که باید به آن پرداخته شود، افزود: در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با تشریح وضعیت مهدهای کودک، پیشنهاداتی چون پرداخت تسهیلات بدون بهره یا کم بهره ارائه شد تا در کارگروه های زیرمجموعه مورد بررسی قرار گرفته و تصمیم گیری شود .

مدیرکل بهزیستی استان کرمان تمهیدات پسا کرونا برای کاهش مشکلات روانی، اجتماعی و جبران ضرر اقتصادی مهدهای کودک را ضروری دانست و از افزایش مشکلات اقتصادی، روانی و اجتماعی به ویژه برای گروه های خاصی چون سالمندان، کودکان، افراد دارای معلولیت، خانواده های کم درآمد و افراد مبتلا به اعتیاد یاد کرد و گفت: پیشنهاداتی برای کاهش این مشکلات در ۲ بخش  مراکز و افراد مختلف جامعه به ویژه مهدهای کودک، مراکز سرپناه شبانه سالمندان و کودکان را تدوین و به ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ارسال می شود تا در هماهنگی های بین بخشی و بر اساس شرایط بومی استان طرح هایی تهیه و اجرایی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی مهدكودك کروناویروس سازمان بهزیستی جبران ضرر اقتصادی مهدهای کودک استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۲۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا کودکستان‌های کشور رتبه بندی می‌شوند؟

همتی فر، سرپرست سازمان تعلیم و تربیت کودک گفت: سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، متولی مجموعه مراکزی است که در حوزه تربیت کودکان زیر هفت سال فعالیت می‌کنند.

وی افزود: این سازمان باید آیین‌نامه‌ها را مصوب و ساماندهی کرده و مجوزها را  تحت نظر خود در بیاورد.

او ادامه داد: سازمان تعلیم و تربیت کودک در انتهای سازماندهی و ساماندهی مراکز فعال پیشین است. مجوز این مراکز بر اساس قوانین و ضوابط جدید مورد بررسی و پالایش قرار می‌گیرد.

سرپرست سازمان تعلیم و تربیت کودک تصریح کرد: به علت ساماندهی کودکستان‌ها، این مراکز و مربیان رتبه‌بندی نمی‌شوند.

گفتنی است که پیش از این همتی فر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان تصریح کرده بود: مراکز باید خود را با قوانین جدید تطبیق داده و در صورت نیاز قوانین خود را اصلاح کنند و پایگاه اطلاعاتی این مراکز ایجاد و به مردم اعلام می‌شود.

رئیس سازمان تعلیم و تربیت کودک اظهار کرد: فرایند مجوزدهی در سراسر کشور به صورت همزمان و مجازی انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های کرمان
  • فعال کردن مراکز اقتصادی وداشتن مرکز هوشمند
  • فعال کردن مراکز اقتصادی وداشتن مرکزهوشمند
  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان
  • ۲۳ یادمان و حرم شهید گمنام در سطح دانشگاه‌های استان کرمان وجود دارد
  • بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای جبران خسارت منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • نظارت دامپزشکی کرمان بر کارخانجات شیر و مراکز عرضه شیر خام
  • نخستین پروانه بهره‌برداری شهرک دولتی صادر شد
  • آیا کودکستان‌های کشور رتبه بندی می‌شوند؟
  • نخستین پروانه بهره‌ برداری شهرک دولتی صادر شد