Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@17:49:36 GMT

مولر: کواچ باعث شد تا به جدایی فکر کنم

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۲۷۴۶

مولر: کواچ باعث شد تا به جدایی فکر کنم

ستاره باتجربه و تاثیرگذار بایرن مونیخ اعتراف کرد که سرمربی سابق او را به جدایی از تیم نزدیک کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از elsport، یکی از بازیکنانی که بعد از  اخراج کواچ از هدایت بایرن به روزهای اوج برگشت توماس مولر بوده است.

این بازیکن باتجربه در دوران کواچ نیمکت نشین شده بود و کمتر در ترکیب اصلی به میدان می رفت و همین باعث شد تا خبرهایی درباره جدایی او از بایرن و حضورش در لیگ جزیره به گوش برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اخراج کواچ و آمدن هانس فلیک بیش از همه به سود توماس مولر بود چرا که باعث شد تا این بازیکن به ترکیب اصلی برگردد و عملکرد بسیار خوبی هم از خود نشان دهد.

او گفت:با کواچ نیمکت نشین شده بودم و کمتر فرصت بازی در ترکیب اصلی به من می رسید. ۶ بازی پیاپی در ترکیب اصلی قرار نگرفتم. این برایم بسیار سخت بود و به همین خاطر به جدایی فکر کردم.

مولر ادامه داد: شرایط برای من بسیار سخت شده بود. به خودم گفتم که نباید در این شرایط قراردادم را تمدید کنم اما با آمدن سرمربی جدید و تغییر سبک بازی همه چیز به روال خوب خود برگشت. با فلیک نه تنها بیشتر بازی می کنم بلکه تاثیر گذار هم هستم و توانسته ام که به روزهای خوبم برگردم.

با آمدن هانس فلیک به کلی شرایط بایرن مونیخ تغییر کرد و این تیم نه تنها به صدر جدول رده بندی برگشت بلکه توانسته که در لیگ قهرمانان اروپا هم عملکرد درخشانی از خود نشان دهد و این شانس را دارد که سه گانه را به دست آورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: توماس مولر ترکیب اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۲۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که کورس قهرمانی در بوندس‌لیگا را به بایرلورکوزن واگذار کرد، یک هفته دیگر در بازی حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید خواهد رفت.

لئون گورتسکا، مدافع بایرن مونیخ، تایید کرد که علاقه‌ای به جدایی از این تیم ندارد و همچنین رویارویی با رئال مادرید را یک چالش بزرگ می‌داند.

لئون گورتسگا در مصاحبه جدیدش درمورد قراردادش گفت: "از نظر من، همه چیز واضح است؛ قراردادم تا سال 2026 اعتبار دارد و دلیلی برای فکر کردن به جدایی وجود ندارد."

فینال لیگ قهرمانان اروپا در ومبلی؟
اولاً موضوع ما درباره نیمه نهایی مقابل رئال مادرید است. این یک چالش بزرگ خواهد بود. سپس خواهیم دید در فینال چه چیزی در انتظارمان است.

نقش فعلی در خط دفاعی بایرن مونیخ؟
من نقش جدیدی در ترکیب دارم. از همان ابتدا می‌خواستم آنچه مربی از من انتظار داشت را بپذیرم و اجرا کنم. می‌توانم در رقابت‌ها برنده شوم و در بازی‌های حذفی مهم باشم. این چیزی است که در حال حاضر سعی می‌کنم به تیم اضافه کنم."

دیگر خبرها

  • توخل: اهمیتی به رانگنیک نمی‌دهم
  • راز لگد تاریخی کلینزمن: مقابل تراپاتونی گریه کردم!
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • کواچ قهرمان شد و خداحافظی کرد
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!