Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه «لیان» به مخاطبان کنسرت آنلاین این گروه وعده داده بود که محمد بحرانی در اجرای آنلاین (جمعه ۲۲ فروردین) در برج میلاد حضور خواهد داشت.

برخلاف این وعده، محمد بحرانی اجازه نیافت در این اجرا روی صحنه برود و این موضوع با اعتراض محسن شریفیان، سرپرست گروه همراه شد.

شریفیان در اعتراض به این ماجرا پس از اجرای چند قطعه، کنسرت را نیمه‌تمام رها کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کنسرت‌های آنلاین از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفته‌اند. در این مجوزها، فهرست کامل اعضای گروه و قطعات باید تایید شوند. ناظری هم از طرف دفتر موسیقی در زمان اجرای کنسرت حضور دارد.

حالا معلوم نیست ناظر دفتر موسیقی اجازه حضور محمد بحرانی را نداده است یا مسئولان و برگزارکنندگان کنسرت‌های آنلاین نوروزی (شهرداری و برج میلاد) باعث این رویداد شده‌اند.

محمد بحرانی پیش از این بارها در اجراهای گروه «لیان» همکاری داشته است. از آنجا که از عصر دیروزخبر حضور جناب‌خان در این اجرا رسانه‌ای شده بود، سوال این است که چرا مسئولان برگزاری این کنسرت، همان زمان، ماجرای حضور جناب‌خان در این اجرا را حل نکرده‌اند./خبرآنلاین

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: محمد بحرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد (فیلم)



منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تعجب ایرج طهماسب از واکنش محمد بحرانی با آهنگ بندری (فیلم) کلیپی از رقص دسته جمعی محسن کیایی، محمد بحرانی، محسن شریفیان (فیلم) شوخی سام درخشانی و محمد بحرانی با عقد آریایی و عروسی بهرام رادان و رضا گلزار (فیلم)

دیگر خبرها

  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • «نجوای عشق» در تالار وحدت می‌پیچد
  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره ای که تعریف کرد | ویدئو
  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد (فیلم)
  • کنسرت‌های اردیبهشتی کدامند؟
  • ببینید | واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد
  • مدیر دفتر شهردار تهران و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • (ویدئو) معلم عربی محمد بحرانی جواب او را داد
  • محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • (ویدئو) خاطره بامزه آقای بازیگر از معلمش در «صداتو»