Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@23:35:37 GMT

توقیف ۶۰۰ دستگاه خودروی متخلف در ایلام

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۲۹۱۵

توقیف ۶۰۰ دستگاه خودروی متخلف در ایلام

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ایلام، سرهنگ رضا همتی زاده در گفتوگویی اظهار داشت: از آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا روز گذشته در استان، تعداد ۲ هزار و ۹۳۰ مورد خودرو اعمال قانون شده اند.
وی از استقرار هشت ایستگاه کنترلی در ورودی های استان خبر داد و افزود: همچنین در این مدت ۱۱ هزار و ۲۲۵ خودرو غیر بومی به شهرهای خود عودت داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس پلیس راه ایلام با اشاره به اهمیت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد: از ابتدای طرح فاصله گذاری اجتماعی، تا کنون شاهد کاهش ۴۴ درصدی تردد وسایل نقلیه در سطح جاده های استان بوده ایم.
همتی زاده با بیان اینکه طرح ممنوعیت تردد ورود وسایل نقلیه غیربومی به استان و شهرستان ها،بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا تا ۳۰ فروردین ماه ادامه خواهد داشت، گفت: این طرح با قوت ادامه دارد و ما نیز از مردم انتظار داریم که به این موضوع بیش از گذشته اهتمام داشته باشند و با خدمتگزاران خود در پلیس راه همکاری های لازم را داشته باشند.
وی یادآور شد: شهروندان عزیز از ترددهای بی مورد جدا خودداری کنند و در خانه بمانند چرا که عدم توجه به این طرح، سلامت عموم جامعه را به خطر می اندازد و پلیس نیز با افراد متخلف و کسانی که طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی کنند، برابر قانون برخورد می کند.

46

کد خبر 1375369

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۲۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان

ایسنا/کرمان جانشین فرمانده انتظامی ریگان از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عباس نظام آبادی امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ریگان در بازرسی از یک اتوبوس عبوری ۱۱ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی بیان کرد: پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی با جدیت ماموریت خود را انجام می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در کاشمر آغاز شد
  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • توقیف خودروی تخلیه نخاله در عرصه تاریخی
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • توقیف خودروی تخلیه نخاله روی تپه تاریخی فرخ آباد