Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گلستان از توزیع 5هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از 300 میلیون تومان به نیازمندان گلستانی خبر داد.

حجت‌الاسلام روح‌الله سلیمانی‌فرد امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: ۵هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیون تومان به نیازمندان گلستانی توزیع شد.

* تولید بیش از 100 هزار ماسک در بیش از 12 کارگاه و اماکن مذهبی گلستان

وی تصریح کرد: تولید بیش از ۱۰۰ هزار ماسک در بیش از ۱۲ کارگاه و اماکن مذهبی استان گلستان صورت گرفت که این کار با مشارکت گروه‌های جهادی، نیروهای مردمی، هیئت‌های مذهبی، بسیج، سپاه پاسداران و مدیریت بحران استان گلستان برای مقابله با ویروس کرونا در بین مردم پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گلستان از ضدعفونی اماکن متبرکه استان گلستان خبر داد و ابراز کرد: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان از همان روزهای نخست ورود ویروس منحوس کرونا اقدام به ضدعفونی اماکن متبرکه و مذهبی در سطح استان گلستان کرد.

سلیمانی‌فرد با بیان اینکه بیماری کرونا قطعاً یک امتحان الهی است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با رعایت توصیه‌های بهداشتی و توسل به ائمه‌اطهار و خداوند متعال از مرحله همه‌گیری شیوع کرونا عبور کنیم.

انتهای پیام/83019/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: توزیع هزار بسته معیشتی نیازمندان اوقاف گلستان استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۳۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در مراسمی با حضور روسای هیئات مذهبی آذربایجان غربی و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، مرتضی ایامی به عنوان رئیس هیئات مذهبی آذربایجان غربی انتخاب شد.

در جلسه‌ای که با حضور روسای هیئات مذهبی آذربایجان غربی و مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در سالن جلسات این اداره کل با موضوع همفکری، هم افزایی و تعالی برنامه‌های ۱۴۰۳ تشکل‌های دینی و انتخاب رئیس شورای هیئات مذهبی استان برگزار شد، پس از رأی گیری اعضای حاضر، مرتضی ایامی به‌عنوان رئیس شورای هیئات مذهبی استان انتخاب شد.

پیش از این خیبر شریفی رئیس شورای هیئات مذهبی استان بود.

دیگر خبرها

  • ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی