Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم بسکتبال اسپانیا در نظر دارد با ۴۱ سال سن پنجمین حضورش را در المپیک تجربه کند.

 به گزارش خبرگزاری فارس، پائو گاسول بازیکن تیم بسکتبال اسپانیا در نظر دارد در سن 41 سالگی پنجمین حضورش را در المپیک تجربه کند.

وی همراه با تیم ملی کشورش در بازی های المپیک 2008 پکن، 2012 لندن و 2016 ریو موفق به کسب مدال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او امیدوار است برای بازی‌های المپیک 2021 عضو تیم ملی اسپانیا باشد. گاسول به دلیل آسیب دیدگی سال گذشته در جام جهانی غایب بود.

 وی در این باره اظهار داشت: من به لغو یا تعویق بازی های المپیک امیدوار بودم تا فرصت بیشتری برای بهبودی داشته باشم و بتوانم در سن 40 سالگی پنجمین حضورم را در المپیک تجربه کنم. البته با توجه به تعویق یک ساله بازی‌های المپیک من 41 ساله خواهم بود.

بازیکن تیم ملی اسپانیا خاطرنشان کرد: آرزوی من است که بتوانم در المپیک توکیو شرکت کنم، این بازی ها آخرین حضور من در المپیک خواهد بود.

گاسول نماینده اسپانیا برای انتخابات کمیسیون ورزشکاران است. او در بازی های 2012 لندن پرچمدار کشورش بود.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: اسپانیا المپیک بسکتبال لندن بازی های المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۳۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال

تیم فوتبال تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران شکست خورده است و به دنبال پایان ناکامی برابر این تیم است.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. تراکتور ۴۰ امتیازی است و برای زنده نگه داشتن اندک امید خود برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی دارد. تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران بازنده بوده و این تیم در مجموع ۳ دیدار، ۱۱ گل از استقلال دریافت کرده و تنها دو بار توانسته دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

حمید مطهری مربی تیم تراکتور که در اولین حضور خود روی نیمکت این تیم توانست ذوب آهن را در جام حذفی شکست دهد، در اولین تجربه خود روی نیمکت تراکتور در لیگ برتر کار سختی را برابر استقلال تهران خواهد داشت. آبی‌های پایتخت مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند و با ۵۳ امتیاز در صدر قرار دارند، مطهری و شاگردانش می‌توانند دلخوش حضور هوادارانشان در این بازی باشند تا جو ورزشگاه را به سود خود کنند.

آخرین باری که استقلال برای دیدار با تراکتور راهی تبریز شد به ۱۶ دی ۱۴۰۱ برمی‌گردد که آن بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید و هواداران این تیم امیدوارند تا بار دیگر استقلال در مقابل تراکتور شکست بخورد و روند ناکامی این تیم پایان یابد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • اشتباه وحشتناک به قیمت حذف والیبالیست هلندی از لیگ‌ملت‌ها
  • تظاهرات برای محرومیت کاروان رژیم صهیونیستی از حضور در المپیک
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله