Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-30@17:29:59 GMT

عباسی: مدارس و دانشگاه‌ها فعلا تعطیل است

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۳۵۰۸

عباسی: مدارس و دانشگاه‌ها فعلا تعطیل است

به گزارش «نماینده»، اسدالله عباسی، نماینده رودسر و املش و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، اظهار داشت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس جلسه‌ای با حضور وزیر آموزش وپروش داشت و در این جلسه بحث و تبادل نظر درباره تعطیلی‌های مدارس و دانشگاه ها شد.

وی ادامه داد: قرار شد تا زمان و تصمیم ستاد ملی کرونا مدارس و دانشگاه ها تعطیل باشد و آموزش ها به صورت مجازی و نیمه حضوری برگزار بشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پاسخ به این سوال که برای جبران تعطیلات کشور آیا برنامه ریزی در این کمیسیون انجام شده است یا نه؟ گفت: در جلسات اظهار نظرهایی صورت گرفت ولی هیچ یک اعضا نتوانستند به یک اتفاق نظر برسند و قرار شد این مورد در جلسات آتی کمیسیون بحث و بررسی بشود.

عباسی تصریح کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای دانشجویان مراتب عالی که تعداد نفرات آن‌ها کم است تصمیم گیری انجام داده است تا این افراد بتوانند حضوری یا نیمه حضوری به تحصیل خودشان ادامه بدهند و اقدامات خوبی هم برای دانشجویان از سوی دانشگاه ها برای آموزش مجازی صورت گرفته است.

وی در پایان گفت: برخی از استان ها وضعیت مطلوب و خوبی دارند و می‌توانند با کسب اجازه از ستاد ملی کرونا مدارس و دانشگاه های خودشان را بازگشایی کنند و برای بقیه استان هایی که درگیر کرونا هستند کمیسیون منتظر است تا نظرات اعضا و همچنین مرکز پژوهش های مجلس به کمیسیون بیاید تا برای این استان ها هم تصمیم گیری لازمی بشود.

منبع: نماینده

کلیدواژه: تعطیلی مدارس عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی کرونا کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مدارس و دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۳۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است

نماینده مردم مهاباد گفت: مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

به گزارش ایلنا، جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس با اشاره به تعیین تکلیف وضعیت تسهیلات در سال جدید و اینکه آیا با وجودعدم تصویب بودجه و نهایی شدن برنامه هفتم افزایش‌ها در آن اعمال می‌شود، به ایلنا گفت: در این مساله سردرگمی در بحث وام ازدواج و فرزندآوری وجود دارد، البته افزایش آن تصویب شد، اما معمولا در ابتدای سال بانک‌ها اعتبارات لازم برای پرداخت آن را دریافت نکرده‌اند و در نتیجه از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج استنکاف می‌ورزند.

وی ادامه داد: البته این موضوع شامل انواع دیگر تسهیلات بانکی هم می‌شود و به کلی پرداخت وام در کشور تعطیل شده است، برای بخش تولید مشاهده می‌کنید که نرخ سود تسهیلات از ۱۸ درصد به ۲۳٪ رسید و ۵٪ افزایش پیدا کرد. از سوی دیگر مردم برای تامین هزینه‌های اولیه زندگی مانند رهن منزل استیجاری نیاز به حمایت و دریافت وام دارند که در حال حاضر بانک‌ها حاضر به همکاری نیستند و باید هرچه زودتر برای این وضعیت چاره‌اندیشی شود.

دیگر خبرها

  • ۹۰ هزار معلم جدید، اول مهر به مدارس می‌روند
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان/ ۴۲ مدرسه تعطیل شد
  • فردا مدارس خوزستان تعطیل شد
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • کدام نمایندگان جلسه مجلس را تعطیل کردند؟
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس