Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@03:00:46 GMT

پرونده مفسدان اداری دماوند در حال پیگیری است

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۳۸۳۵

پرونده مفسدان اداری دماوند در حال پیگیری است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی‌زاده، صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نکاتی در خصوص تخریب اراضی مهم است که کاربری آن را قانون تعیین می‌کند و مالکین اراضی مسکونی حق ندارند به اراضی کشاورزی و مسکونی را به تجاری تبدیل کنند چرا که در این صورت اراضی مشکل داشته و قانونی نیستند و تخریب خواهد شد و توصیه می‌کنیم که افراد از خرد کردن اراضی کشاورزی خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان دماوند بیان داشت: دستگاه قضائی در عملکرد خود به تخلف نگاه می‌کند نه به فرد؛ با نگاه به آمار تخریب‌ها طی دو ماه گذشته می‌توان مشاهده کرد که نسبت به تخریب زمین‌ها و ساخت و سازهای غیرمجاز افراد صاحب نفوذ نیز اقدام شده است.

وی با اشاره به اینکه در اجرای قانون هیچ تبعیضی بین افراد بومی، غیربومی، با نفوذ یا بی نفوذ و هیچ فرد دیگری در هر مقام و منصب قائل نیستیم گفت: پرونده فساد تعدادی از ادارات شهرستان که شایعه دستگیر کردن ۵۰ نفر مطرح بود، مسکوت نمانده است.

تقی زاده افزود: این پرونده در دست رسیدگی است اما با توجه به معذوریت‌های دستگاه قضائی، امکان افشای اطلاعات دقیق افراد نیست و نمی‌توانیم به اسامی این افراد اشاره کنیم و تعداد متخلفان ممکن است بیشتر یا کمتر از ۵۰ نفر باشد بنابراین تعداد دقیق آنها را نمی‌توانیم ذکر کنیم، اما پرونده مسکوت نیست و با جدیت و سرعت و قاطعیت در دست پیگیری است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا دماوند زمین قانون کشاورزی پرونده بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۳۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هوشنگ میرزایی از تخریب تعدادی ساخت و ساز غیرمجاز و آزادسازی ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی در این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، این اراضی به ارزش ۲۹ هزار میلیارد ریال در قالب یک مانور اجرایی و با حکم قضایی در روستای «ازنق» واقع در بخش شهرستان ساوجبلاغ آزادسازی شد و به عرصه تولید بازگشت.

وی بیان کرد: در این اراضی ۱۰۹ قطعه دیوارکشی به طول حدود ۱۵ هزار و ۵۰۰ متر، بناهای غیرمجاز ویلایی در حال ساخت به تعداد سه مورد به مساحت حدود ۳۲۰ مترمربع، انباشت مصالح ساختمانی ۱۹ مورد، محوطه سازی ۱۲ مورد به مساحت حدود یک هزار و ۹۵۰ مترمربع، استخر دو مورد به مساحت حدود ۹۰ مترمربع و آلاچیق دو مورد به مساحت ۳۰ مترمربع تخریب و رفع اثر شد.

کد خبر 6093807

دیگر خبرها

  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • تخریب ساختمان‌ در منطقه جنگلی توسکستان گرگان
  • تخریب دو ساخت غیرمجاز در اسدآباد
  • تخریب ۱۲ مورد ساخت وساز غیر مجاز در بوژان نیشابور
  • تداوم تخریب تغییرکاربری‌های غیرمجاز در شهرستان سامان
  • تخریب ۱۲ ویلای غیرمجاز در چهارباغ البرز
  • قلع و قمع ۱۲ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در نیشابور
  • ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی سامان تخریب شد
  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد
  • سنگلج در خطر است!