Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیگ بلاروس هواداران جدیدی را در ورزشگاه‌های خود می‌بیند؛ آن‌ها سرود نمی‌خوانند، حرکت نمی‌کنند و بعضا لباس‌های نامرتبطی بر تن دارند. آن‌ها حتی واقعی نیستند. 

طرفداری- همان طور که قبلا در طرفداری خواندید، بلاروس تنها کشور اروپایی است که فوتبال هنوز در آن جریان دارد. 

به گزارش AP، در مسابقه چهارشنبه گذشته که بین دینامو برست و شاختار سولیگورسک برگزار شد، علاوه بر حضور هواداران واقعی فوتبال، چند مانکن هم روی سکوهای ورزشگاه به چشم می‌خوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مانکن‌ها لباس‌های متنوعی بر تن داشتند: از پیراهن خارج از خانه بنفش رنگ رئال مادرید در فصل 17-2016 گرفته تا کیت کلاسیک استون ویلا از دهه 90. چهره‌هایی که در قسمت فوقانی این مانکن‌ها نصب شده بودند، در واقع هوادارانی بودند که از قبل بلیت مسابقه را به صورت آنلاین تهیه کرده بودند ولی به خاطر شیوع ویروس کرونا، در ورزشگاه حضور نداشتند. 

از 16 باشگاه حاضر در لیگ بلاروس، 10 باشگاه اعلام کرده‌اند که در غیاب هواداران‌شان بازی خواهند کرد که این شامل باشگاه‌های بزرگ کشور مثل دینامو برست و باته بوریسف هم می‌شود. فروش بلیت‌ برای هواداران مجازی، بسیار پر درآمد هم بوده است. مثلا قیمت این بلیت‌ها برای مسابقه‌ای که در روز یکشنبه برگزار می‌شود، 67 روبل بلاروسی (26.90 دلار) است؛ یعنی حدودا پنج برابر گران‌تر از گران‌ترین بلیتی که در وضعیت عادی به فروش می‌رسید. برخی از بلیت‌های مسابقاتی که قبل از شیوع ویروس کرونا برگزار می‌شدند، به ارزانی 1.75 روبل (70 سنت) بودند. جالب این که بلیت فروشی برای بازی چهارشنبه گذشته، مشتریان خارجی هم داشت. شش کشور مختلف از جمله امریکا و کانادا مشتریان این بلیت‌ها بودند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۴۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری

ویدیویی از شادی دو لک لک پس از اولین تخم گذاری منتشر شده شده که در فضای مجازی پربازدید شده است.

به گزارش ایسنا، در این ویدیو که در فضای مجازی دست به دست می‌شود یک جفت لک لک پس از اولین تخم گذاری شروع به آواز خواندن و شادی می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با ۶۰ هزار تماشاگر
  • ادامه جستجو‌های تخصصی برای یافتن یسنا
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • پرسپولیس، پرتماشاگرترین با بلیت 300 هزار تومانی
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • سیل مرگبار کنیا/ جستجو برای یافتن ۹۱ مفقودی همچنان ادامه دارد
  • تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است