Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@14:10:47 GMT

مهاجم سابق رئال اول، قوچان‌نژاد دوم!

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۴۱۵۴

مهاجم سابق رئال اول، قوچان‌نژاد دوم!

آمار گلزنی ستاره ایرانی زوله در حضور کوتاه مدت‌اش در میادین مورد توجه و تمجید رسانه‌های هلندی قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، رضا قوچان‌نژاد که بعد از قهرمانی در اِی لیگ استرالیا به همراه اف. سی. سیدنی، دوباره به قاره سبز بازگشت و تصمیم به ادامه فوتبال‌اش در زوله هلند گرفت که در گذشته عملکرد خوبی در لیگ اردیویسه ارائه داده بود و امید داشت تا مجددا روزهای خوب خود را تکرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قوچان‌نژاد در زوله هلند هنوز جایگاه ثابتی به دست نیاورده ولی با وجود فرصت کمی که در اختیارش قرار گرفته، همواره توانسته مثمر ثمر ظاهر شود و اگر اخراج مستقیم او در جریان مسابقه هفته چهاردهم لیگ اردیویسه برابر فورتونا سیتارد و به طبع آن، محرومیت‌اش نبود، شاید در ترکیب تیمش ماندگار می‌شد.

 

رضا قوچان‌نژاد تا پایان هفته بیست و ششم لیگ اردیویسه، در ۱۳ مسابقه به‌عنوان بازیکن ثابت و یار جانشین برای زوله هلند به میدان رفته و با وجود فرصت نه چندان زیادی که در اختیارش بوده، توانسته آمار گلزنی خوبی داشته باشد.

 

 

 

طبق آمار منتشر شده، رضا قوچان‌نژاد موفق شده به طور میانگین در هر ۱۰۲ دقیقه بازی برای تیم زوله در فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ اردیویسه هلند، یک گل به ثمر رساند که از این حیث او دومین بازیکن این رقابت‌ها به حساب می‌آید که توانسته در کمترین دقایق بازی، بهترین آمار گلزنی را داشته باشد.

 

کلاس‌یان هونتلار، مهاجم آژاکس که سابقه بازی در تیم‌های بزرگی همچون رئال مادرید و میلان ایتالیا را هم در کارنامه دارد و در این فصل ۹ گل به ثمر رسانده، آماری بهتر از مهاجم ایرانی زوله از نظر تعداد دقایق بازی ثبت کرده و توانسته در هر ۹۳ دقیقه که به او فرصت بازی رسیده، دروازه حریفان را باز کند.

 

گوچی که توانسته در هر ۱۰۲ دقیقه یک گل بزند و در رده دوم این رده‌بندی قرار بگیرد، در این فصل مجموعا ۷ گل در ۱۳ بازی به ثمر رسانده و بهترین گلزن تیمش نیز محسوب می‌شود.

 

قوچان‌نژاد بعد از اعلام چنین خبری در پیامی نوشت: «جزو ده بازیکن منتخب لیگ برتر هلند هستم که کم‌ترین دقایق را برای گلزنی نیاز دارند و به من رتبه دوم در این جدول را اختصاص دادند. خدایا شکرت. ان‌شاالله این کرونا هرچه زودتر از بین برود تا بتوانیم باز این راه را ادامه بدهیم.»

 

مهاجم ایرانی زوله در حالی امیدوار به ادامه موفقیت‌های خود در فوتبال هلند و تکرار دوران درخشان‌اش در هیرنفین را دارد که اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود ممکن است در سال‌های آینده تصمیم به حضور در فوتبال ایران هم بگیرد.

زوله رضا قوچان نژاد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زوله رضا قوچان نژاد رضا قوچان نژاد لیگ اردیویسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۴۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو

تیم فوتبال پورتو شب گذشته (شنبه) در هفته سی‌و دوم لیگ برتر پرتغال میزبانش چاوز را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که در ترکیب اصلی قرار داشت آخرین گل بازی را در دقیقه ۷۳ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. او علاوه بر این، در دقیقه ۱+۴۵ پاس گل دوم تیمش را هم به اوانیلسون داد. گل نخست پورتو نیز در دقیقه ۲۷ توسی چیکو کنسیسائو به ثمر رسید. پیروزی پورتو در شرایطی رقم خورد که حریفش از دقیقه ۲۸ با اخراج جونیور پیوس در سمت چپ خط دفاعی، ۱۰ نفره به بازی ادامه داد. طارمی تا دقیقه ۸۳ در میدان حضور داشت و جای خود را به گونسالو بورگس داد.

پورتو با این نتیجه ۷۶ امتیازی شد تا جایگاهش در رده سوم جدول لیگ برتر پرتغال را تثبیت کند. طارمی و یارانش هیچ شانسی برای به پایان رساندن لیگ در جایگاهی بالاتر از این ندارند و سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را هم از دست داده‌اند. ماندن در رده سوم جدول، اما پورتو را به مرحله گروهی فصل آینده لیگ اروپا خواهد برد.

دیگر خبرها

  • توماس مولر: برای بازی در جو برنابئو خیلی هیجان‌زده‌ام؛ رئال مادرید تیمی بسیار خطرناک است
  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • آیندهوون قهرمان فوتبال هلند شد/ یاران جهانبهش در رده دوم ایستادند
  • آنچلوتی به رکورد تاریخی مربی سابق تراکتور رسید
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • پاسخ جود به چالش وینی: گلزن اول رئال منم!‏