Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی صبح شنبه در جلسه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا ویروس در محل استانداری زنجان، با اشاره به اجرای فاز دوم فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در استان، گفت: باید این طرح با قوت بیشتری در استان اجرا خواهد شد.

وی اظهار کرد: فعالیت واحدهای صنفی پر خطر در استان همچنان تعطیل است و این واحدها باید قانون را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان، گفت: اتحادیه‌ها در استان زنجان باید به صنوف مورد نظر پیامک داده و ظرف ۲۴ ساعت این واحدها تعهد نامه را پر کرده و براساس پروتکل‌های بهداشتی واحدهای صنفی اقدامات بهداشتی را رعایت کنند.

حقیقی افزود: همچنان تردد بین شهری در استان زنجان ممنوع است و مردم در خانه مانده و از سفرهای غیر ضروری خود داری کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، واحدهای صنفی مجاز این استان می‌توانند با رعایت محدودیت‌های اعلام شده از ۲۳ فروردین ماه فعالیت خود را در استان آغاز کنند.

استاندار زنجان، گفت: هتل‌ها، مجتمع‌های تجاری، بازار، فروشگاه‌های بزرگ، آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی، آموزشگاه‌های رانندگی، رستوران‌ها، اغذیه فروشی‌ها، طباخی‌ها و فست فودها، گرمابه‌ها، سونا و ماساژ، مراکز بازی و تفریحی، کیم نت‌ها، باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی، تالارهای پذیرایی و سالن‌های مراسم، قهوه خانه‌ها، چایخانه‌ها و تریاها که جزو مشاغل پر خطر محسوب شده وحق فعالیت ندارند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان زنجان بازی رستوران ها زیبایی قهوه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۴۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!

به گزارش "ورزش سه"، روکه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی گذشته به صورت رسمی به بارسلونا ملحق شد و امیدوار بود که بتواند در نیم فصل دوم به یکی از بازیکنان مهم و ستاره‌های کلیدی ژاوی در ترکیب این تیم تبدیل شود.

اما با وجود اینکه بارسا توانست افت فاحش نیم فصل اول را در چند هفته اخیر جبران کند اما فرصت زیادی برای بازی به این بازیکن نرسید و ژاوی ترجیح داد که از دیگر بازیکنانش در ترکیب بهره ببرد و این موضوع باعث ناراحتی او شده است.

روزنامه اسپرت خبر داده است که این ستاره برزیلی به هیچ وجه از شرایطی که روی نیمکت بارسا دارد راضی نیست و به دنبال فرصت بیشتری برای حضور در میدان است. هر چند او معتقد است که رختکن بارسا رفتار بسیار خوبی با او داشته و به سازگار شدنش با شرایط کمک کرده است اما ترجیح می‌دهد که دقایق بیشتری را در زمین حضور داشته باشد.

انتظار می‌رود که مدیر برنامه رو که به زودی با مدیران باشگاه بارسلونا تماس بگیرد و به آنها اعلام کند که این بازیکن قصد دارد فصل آینده را به صورت قرضی جدا شود و تجربه بیشتری از حضور در فوتبال اروپا به دست آورده پس از آن بار دیگر به بارسا برگردد.

دیگر خبرها

  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی
  • فعالیت ۱۶ هزار صنعتگر در حوزه صنایع دستی زنجان
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • فعالیت ۱۰ هزار نفر در طرح‌های صنعتی ایلام
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری