Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@21:18:21 GMT

پرتغال قرنطینه سراسری را تمدید می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۴۲۳۱

پرتغال قرنطینه سراسری را تمدید می‌کند

رئیس جمهور پرتغال قصد دارد طی روزهای آینده پیشنهاد تمدید قرنطینه سراسری در این کشور با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا را ارائه دهد. ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، مارسلو ربلو دسوزا رئیس جمهور پرتغال روز جمعه گفت: هفته آینده تمدید قرنطینه سراسری تا اول ماه می (اواسط اردیبهشت ماه) را پیشنهاد خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا در پرتغال به بیش از 15 هزار نفر رسیده است.

به نظر می رسد پارلمان پرتغال با این پیشنهاد موافقت خواهد کرد. پرتغال 18 مارس حالت فوق العاده 15 روزه در این کشور اعلام کرد و هفته گذشته نیز این وضعیت فوق العاده را به مدت 15 روز دیگر تا 17 آوریل تمدید کرد.

رئیس جمهور پرتغال افزود: باید بر روی مبارزه‌ای که هنوز به طور کامل در آن موفق نشده‌ایم، بسیار تمرکز کنیم. ما نمی توانیم اجازه دهیم سطح محافظت عمومی در برابر ویروس کرونا کاهش پیدا کند.

بسته کمک اقتصادی کمیسیون اروپا برای یونان، پرتغال و لهستانافزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در پرتغال؛ خطر بیکاری 500 هزار نفر

پرتغال تاکنون ابتلای 15472 نفر به ویروس کرونا را تایید کرده و 435 نفر نیز تاکنون بر اثر این بیماری جان باخته‌اند. آمارهای ابتلا و فوت ناشی از ویروس کرونا در پرتغال به مراتب کمتر از ایتالیا و اسپانیا است.

آنتونیو کاستا نخست وزیر پرتغال نیز در اظهاراتی گفت: این یک سیگنال نادرست برای کشور خواهد بود اگر بخواهیم وضعیت فوق العاده را لغو کنیم. هنوز هیچ روزنه امید و روشنایی وجود ندارد.

رئیس جمهور و نخست وزیر پرتغال از مردم خواسته‌اند تا در تعطیلات عید پاک در خانه های خود بمانند و از هر گونه تجمع و ازدحام جمعیت خودداری کنند.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,89/CT10

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۴۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان و مذاکرات ابتدایی با سرجیو کونسیسائو

کونسیسائو، آموریم و فونسکا گزینه های جدی هدایت میلان هستند

طرفداری | سرجیو کونسیسائو، سرمربی پرتغال پورتو ممکن است قراردادش را با این باشگاه فسخ کند و به عنوان جانشین استفانو پیولی راهی میلان شود.

به گزارش مانوئله بایوکینی از اسکای و با تایید جانلوکا دی مارتزیو، میلان پس از بررسی مشخصات پائولو فونسکا، اخیرا با سرجیو کونسیسائو تماس گرفته است. به نظر می رسد سرمربی پورتو تمایل به ترک این باشگاه پرتغالی دارد. در واقع کونسیسائو گزینه محبوب پینتو داکوستا، رئیس قبلی پورتو بود و به همین دلیل قراردادش اخیرا تا 2028 تمدید شد اما با پیروزی ویاش بواش در انتخابات ریاست پورتو، اکنون وضعیت او نیاز به حل و فصل شدن دارد. در قرارداد این مربی 49 ساله با دراگون بندی وجود دارد که در صورت فراهم نبودن شرایط همکاری او می تواند یک طرفه آن را فسخ کند. کونسیسائو به خاطر سبک بازی، تجربه بین المللی، شخصیت و مهارتش در رشد دادن جوانان یکی از گزینه های محبوب سران روسونری محسوب می شود.

گزینه جدی دیگر میلان روبن آموریم، سرمربی کنونی اسپورتینگ لیسبون به حساب می آید. با این حال ورود او به میلان به ویژه از نظر مالی دشوارتر است. علاوه بر این، سرمربی 39 ساله تمایل به ماندن در پرتغال دارد مگر اینکه پیشنهاد فوق العاده ای از راه برسد. دی مارتزیو می گوید در حال حاضر هیچ تماسی بین باشگاه ایتالیایی و آموریم برقرار نشده است. تا امروز آنتونیو کونته و روبرتو دزربی نیز گزینه های میلان نبوده اند و مذاکراتی نیز با آنها وجود نداشته است. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • میلان و مذاکرات ابتدایی با سرجیو کونسیسائو
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • صادارت۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ از مرز دوغارون شهرستان تایباد به افغانستان
  • حمایت و همبستگی مردم پرتغال از غزه+ فیلم
  • کلمبیا قطع کامل روابط با رژیم صهیونیستی را اعلام کرد
  • رئیس‌جمهور کلمبیا: روابط خود با اسرائیل را قطع می‌کنیم
  • رئیس جمهور کلمبیا: از فردا روابطمان با اسراییل را قطع می‌کنیم
  • از پروژه هواپیمای ۷۲ نفره چه خبر؟
  • ۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ به افغانستان صادر شد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟