Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@15:03:39 GMT

طبخ و توزیع ۱۰ هزار پرس غذای متبرک رضوی در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۴۴۹۶

طبخ و توزیع ۱۰ هزار پرس غذای متبرک رضوی در اصفهان

خادمیاران رضوی بیش از ۱۰ هزار پرس غذای گرم را در مراکز درگیر با ویروس کرونا در اصفهان توزیع کردند.

«سید رضا مرتضوی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اصفهان گفت: به همت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در این استان، حدود صد خادمیار در آشپزخانه حسینیه حضرت ابوالفضل اصفهان  و همزمان در سه آشپزخانه دیگر بیش از ده هزار پرس غذا پخت، بسته بندی و با برچسب «نسیم مهر رضوی» تزیین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

 

رئیس دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در اصفهان افزود: این غذاها با رعایت کامل موازین بهداشتی بوسیله خادم یاران رضوی آماده و در مراکز درگیر با ویروس کرونا همچنین بین گروه های جهادی  که در ضدعفونی شهر همکاری می کنند و خبرنگارانی که در کنار کادر درمان اطلاع رسانی می کنند توزیع شد .


وی با اشاره اینکه تاکنون بیش از 25هزار پرس غذای گرم با همراهی و همدلی خیران در بیمارستان های استان اصفهان توزیع شده گفت: بسته های متبرک رضوی برای توزیع در مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و مساجد به مناطق مشخص شده ارسال شده تا دل‌های جهادگران خط مقدم مبارزه با کرونا و بیماران درگیر با این ویروس و خبرنگاران پرتلاش و کارکنانی که ضدعفونی شهر را بر عهده دارند شاد و امیدوارتر از قبل شود. 


آیت الله سید ابوالحسن مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان و نماینده مجلس خبرگان رهبری با حضور در این آیین معنوی ضمن تقدیر از این حرکت جهادی گفت : امسال خیران و نیکوکاران اصفهان در راستای کمک به نیازمندان و فقرا اقدامات بسیار ارزشمندی انجام دادند .


در این مراسم خادمان سلطان خراسان با سر دادن ندای رضا رضا و قرائت صلوات خاصه امام رضا در روز ۱۵ شعبان برای تعجیل فرج یاسین قلب ها دعا کردند.


خادمان رضوی با حضور درخیابان چهارباغ و در محلی که کارگران مشغول ضدعفونی شهر بودند غذای تبرکی را در آیینی معنوی و همراه با قرائت صلوات خاصه امام رضا و دعای فرج به آن ها تحویل دادند.

پایان پیام/126

منبع: شبستان

کلیدواژه: غذای متبرک رضوی خادمیاران رضوی نمایندگی آستان قدس رضوی کرونا اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۴۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۲۶ هزار پاسپورت در پکتیا

وزارت داخلی طالبان اعلام کرد مدیریت پاسپورت ولایت ‎پکتیا در سال گذشته خورشیدی ۲۶ هزار و ۳۹۱ جلد پاسپورت در این ولایت توزیع کرده است.

به گفته این وزارت، با توزیع این شمار پاسپورت ۱۴۵ میلیون و ۵۸۲ هزار افغانی عواید جمع‌آوری شده است.

گفتنی چند گذشته هم ریاست پاسپورت از توزیع بیش از 130 هزار جلد پاسپورت در هرات خبر داده بود.

این در حالی است که اخیرا ریاست پاسپورت‌‌ روند گزارش دهی از توزیع تعداد پاسپورت های توزیع شده طی یک سال گذشته را روی دست گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • غذای خیابانی در افغانستان؛ پخت دیدنی چاپلی کباب به سبک آدم خان (فیلم)
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • توزیع بیش از ۲۶ هزار پاسپورت در پکتیا
  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه
  • غذای شرکتی، عاملی برای افزایش تعلق خاطر کارکنان به سازمان
  • غذای خیابانی در افغانستان؛ سرو آبگوشت پاچه گاو (فیلم)
  • طراحی مد با الهام از یک غذای مکزیکی! (عکس)
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!