Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون هاکی با مظلوم خواندن این رشته، خواستار اختصاص بودجه بیشتر در سال ۹۹ شد.

بهرام قدیمی، رئیس فدراسیون هاکی در گفت و گو با ایسنا به برنامه های هاکی ایران اشاره کرد و گفت:جام جهانی هاکی داخل سالن بهمن ماه به میزبانی بلژیک برگزار می شود که کشورهای ایران، بلژیک، آلمان، اتریش، هلند، روسیه، جمهوری چک، استرالیا، نیوزلند، قزاقستان، قهرمان آفریقا و قهرمان آمریکا در این مسابقات حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارمان سنگین است و باید هماهنگ شویم.

او در ادامه افزود: بازیکنانمان را برای اردوی پاکستان آماده کرده بودیم، همه کارهای اعزام را انجام داده بودیم اما به علت شروع کرونا این سفر لغو شد، حتی پاسپورت بازیکنان را هم تهیه کرده ایم و به محض اینکه اوضاع بهتر شود تیم را اعزام می‌کنیم چون باید تیم‌های ملی جوانان دختر و پسر هاکی چمنی را برای انتخابی المپیک جوانان ۲۰۲۱ آماده کنیم. در این راستا نفرات را هم شناسایی کرده‌ایم. اردویی در جهرم برگزار و حدود ۷۰ نفر را شناسایی کردیم که از میان آنها قصد داشتیم ۴۰ نفر را به یک اردوی ۱۵ روزه در پاکستان اعزام کنیم.

رئیس فدراسیون هاکی به تلاش برای وارد کردن تجهیزات لازم برای این رشته اشاره و بیان کرد: تیم ملی امید زمانی که به مسابقات عمان رفته بود، در بازگشت یک چهارم تجهیزات هاکی روی چمن را همراه با خود به ایران آورد و سه چهارم دیگر باقی مانده که دنبال وارد کردن آنها هستیم. طبق برنامه‌هایمان جلو می‌رویم اما در چند ماه اخیر به دلیل شیوع کرونا از برنامه‌ها عقب افتاده‌ایم. البته بیکار ننشسته‌ایم و می‌خواهیم سایر تجهیزات‌مان در پاکستان را از طریق چابهار به کشور وارد کنیم.

او در مورد تجهیز زمین هاکی چمنی در تهران گفت: زمینی در باشگاه انقلاب داریم که باید آن را تجهیز کنیم چون زمین دیگری در تهران برای هاکی نیست. بعد از آن هم باید در مجموعه ورزشی آزادی کمپ تیم ملی را تشکیل بدهیم. نسخه اصلی ما هاکی روی چمن است.

قدیمی در پاسخ به این سوال که پیش از این هم از اختصاص کمپ تمرینی برای تیم ملی در مجموعه آزادی خبر داده بودید، این کمپ چه زمانی به تیم ملی اختصاص پیدا می‌کند؟ گفت: با این موضوع اسفند ماه موافقت شد اما به دلیل شیوع کرونا همه کارها متوقف شده است و زمانی که کارها به روال عادی برگردد، دوباره پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم. تجهیز زمین باشگاه انقلاب و کمپ آزادی جزو برنامه‌های ما در سال جدید است.

او در مورد وضعیت هاکی‌بازان گفت: به بازیکنان برنامه داده‌ایم تا در خانه تمرین کنند و جوایزی را هم برای آنها در نظر گرفته‌ایم. مسئولان استعدادیابی فدراسیون یک طرح در زمینه تمرین هاکی در منزل تهیه کردند تا ورزشکاران حرکات طراحی شده را انجام دهند و فیلم تهیه کنند.

قدیمی در پایان خواستار بودجه بیشتر برای هاکی شد و گفت: وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک امسال باید بیشتر حمایت مان کنند. کمیته ملی المپیک سال گذشته ۲۵۰ میلیون تومان بودجه به ما داد که کم بود. آقای صالحی امیری کمک کرد اما ما سه اعزام سنگین به مسابقات برون مرزی داشتیم. بنابراین باید بودجه‌مان امسال خیلی افزایش پیدا کند چون هاکی رشته المپیکی است. از طرفی برنامه ساخت و ساز هم داریم. از آنجایی که این رشته تاکنون اسپانسر نداشته و مظلوم واقع شده است، باید کمک کنند تا چراغ هاکی روشن شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هاكي فدراسیون هاکی بهرام قدیمی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: اینکه بسیاری از فدراسیون‌ها در گذشته با سرپرست اداره می‌شد و یا برگزاری مجامع با تاخیر همراه بود به بودجه ربط ندارد بلکه باید برنامه ​داشت و همدل بود و در راستای منافع ملی کشورمان حرکت کرد.

به گزارش مشرق، نشست هفتگی اعضای کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی صبح روز یکشنبه (۹ اردیبهشت ماه) در سالن جلسات کمیته ملی المپیک با حضور محمود خسروی‌وفا، رییس و سیدمناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک و مدعوین برگزار شد.

در ابتدای این نشست محمدرضا تهرانی رییس کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سوابق مسئولین این حزب نسبت به ورزش و حضور موثر چهره‌هایی همچون بادامچیان، غفوری فرد، محمدرضا یزدانی خرم و محمد مهرآیین در این عرصه، از اعضای کارگروه ورزش این حزب به عنوان نیروهای متخصص و دلسوز یاد کرد که در راستای همان اهداف گام بر می‌دارند.

وی همچنین ضمن بر شمردن پاره‌ای مشکلات ورزش، اقدامات مسئولین کمیته ملی المپیک در جهت افزایش حقوق دریافتی ورزشکاران اعزامی و مدال آوران، فعالیت‌های مستمر و موثر کمیسیون‌های مختلف و دیگر تحولات صورت گرفته در این مجموعه را چشمگیر و قابل توجه ارزیابی کرد.

در ادامه محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص تبیین سیاست‌های کلی کمیته ملی المپیک، اظهار داشت: از بدو قبول مسئولیت در کمیته ملی المپیک با چالش‌هایی مواجه بودیم، اما باید به این موضوع واقف بود که برای رفع مشکلات و کمبودهای موجود جدای از تامین بودجه و سرمایه بیش از هر چیزی نیاز به همدلی و وحدت داریم و همه باید دوشادوش همدیگر و هماهنگ با سیاست‌های کلان ورزش کشورحرکت کرد. اینکه بسیاری از فدراسیون‌ها در گذشته با سرپرست اداره می‌شد و یا برگزاری مجامع با تاخیر همراه بود این دیگر به بودجه ربط ندارد بلکه باید برنامه داشت و همدل بود و در راستای منافع ملی کشورمان حرکت کرد.

وی تصریح کرد: در همین راستا در کمیته تلاش کردیم تا با کار کارشناسی، پرداختی بودجه فدراسیون را مشخص و در موعد مقرر آنرا پرداخت کنیم تا در اجرای برنامه‌های خود با مشکل مواجه نشوند چرا که کار آن‌ها آماده سازی و اعزام به رقابت‌های قاره‌ای و جهانی برای کسب سهمیه و مدال است لذا باید مورد حمایت واقع شوند این امر خود باعث افزایش همدلی و همگرایی مجموعه ورزش کشور خواهد شد و کمیته در همین زمینه تعامل خوبی با وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌ها دارد تا بیش از پیش جهت داشتن وررزش قوی برای ایران قوی حرکت نماییم.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: در کمیته هم باید جدای از تخصص گرایی با توجه به نوع خدمات ارائه شده ضمن افزایش توانمندی و امکانات، با ارائه خدمات لازم در کنار و حامی و فدراسیون‌ها باشیم. باید قبول کنیم در برهه‌ای از زمان ایراداتی در بخش فدراسیون‌ها داشته ایم به عنوان مثال بسیاری از فدراسیون‌ها با سرپرست اداره می‌شدند که همین موضوع کار را سخت می‌کرد هر چند در حال حاضر شرایط بهتر از گذشته شده در مورد بودجه فدراسیون‌ها به این موضوع اشاره کنم که پرداختی کمیته هدفمند شده، پول را به موقع می‌پردازیم و بالطبع انتظار داریم فعالیت هدفمند داشته باشند. خوشبختانه امروزه، تنش در فدراسیون‌ها به حداقل رسیده، اما برخی تنش‌ها به خاطر اطلاعات نادرستی است که از داخل به خارج ارسال می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ضمن تعامل خوبی که با وزارت ورزش و جوانان داریم با کمیته بین المللی المپیک و شورای المپیک آسیا هم تعامل خوبی داشته و تا کنون هم برای المپیک پاریس سهمیه‌های خوبی کسب شد البته عده‌ای به تعداد اندک کاروان اعزامی پاریس اشاره می‌کنند حال آنکه اگر تیم‌های والیبال و بسکتبال را که در این دوره امکان کسب سهمیه را پیدا نکردند کنار بگذاریم، کاروان اعزامی خوبی در اختیار داریم. کسب سهمیه وظیفه فدراسیون‌های ورزشی است و ما در این زمینه نقش حامی و پشتیبان آن‌ها را ایفا می‌کنیم هر چند اعتقاد دارم توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: امیدوارم در آینده با برنامه ریزی بهتر و هدفگذاری دقیق شاهد نتایج بهتری باشیم و با همین تفکر یعنی داشتن کاروان کیفی پیش بینی می‌کنم در بازی‌های آینده آسیایی (ناگویا -ژاپن) نتایج بهتری کسب و حتی شانس پنجم شدن هم داریم. البته اگر مثل امسال، یعنی در سال المپیک، نیمی از بودجه کمیته المپیک را کم نکنند به همین دلیل در حال رایزنی هستیم تا مشکل برطرف شود که امیدوارم بزودی این مسئله را حل کنیم.

سیدمناف هاشمی، دبیر کل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های المپیک پاریس اظهار داشت: مشکلی در پرداخت بودجه فدراسیون‌ها نداریم و حتی در سال گذشته بیشتر از مبلغ تعیین شده به بسیاری از فدراسیون‌ها پرداختی داشتیم و کمیته ملی المپیک به عنوان حامی تمام تلاشش را برای حمایت از فدراسیون‌ها انجام داد، ولی جدای از موارد فوق باید برای موفقیت از حواشی هم دوری کرد.

لازم به ذکر است در این نشست جمعی از اعضای کارگروه ورزش نیز نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در ارتباط با روند تسریع فعالیت ها، اتخاذ تمهیدات لازم جهت موفقیت در المپیک پاریس، برنامه ریزی برای ارتقای جایگاه ورزش در بازی‌های آسیایی آینده (ناگویا)، توجه بیش از پیش به مبانی فرهنگی، دیپلماسی ورزش، برون رفت از پاره‌ای چالش‌ها و موارد مختلف دیگر مطرح کردند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • تاکسی بدون خط
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • کارمندان مالیات بیشتری دادند یا طلافروشان؟
  • برنامه ریزی برای ساماندهی گذر قدیمی جلوخان
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • عکس| تازه‌ترین عکس بهرام رادان با ظاهری جدید
  • فرهنگ و هنر در بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه