Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر حبیبی روز شنبه در دیدار رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین افزود: در این استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا همدلی و همراهی خوبی را از سوی رسانه‌ها شاهد بودیم و به غیر از ۲ مورد جزیی مشکل خاصی ایجاد نشد.

وی با بیان اینکه ایرنا بعنوان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران ، امین دولت محسوب شده و در همپای ارکان نظام گام برمی‌دارد، اظهار داشت: در همین مدت تولیدات خبری و اطلاع رسانی ایرنا همپای خدمات دیگر دستگاه‌های اجرایی بود که باید از زحمات پرسنل آن قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی تاکید کرد: وظیفه رسانه‌ها امروز فعالیت در حوزه امنیت روانی جامعه است و باید کاری کرد که مردم با آسایش و خیال آسوده به زندگی عادی بازگردند، به هرحال سلامت جسمی و روانی مردم از همه چیز مهم‌تر بوده و حفظ این مهم برعهده رسانه‌ها است.

معاون سیاسی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: خداوند در جریان انتشار ویروس کرونا خواست به بندگانش ثابت کند که در یک لحظه می‌تواند تمام معادلات بشر را در هم بپیچد و امروز نیز تمام تفکرات غربی لیبرال و کمونیست متوجه شدند که علم در برابر این بیماری ناتوان بوده و فقط می‌توان دست به دعا برداشت.

حبیبی بیان داشت: مدیریت کرونا در استان قزوین کنترل شده است، اما هر لحظه ممکن است که به علت بی‌توجهی شهروندان دوباره شاهد اوج گرفتن مبتلایان به این بیماری باشیم.

وی اضافه کرد: بهترین عملکرد در مدیریت کرونا متعلق به نظام جمهوری اسلامی است که با حمایت‌های متعدد و تلاش شبانه روزی کادر درمان و پزشکی توانست در مقابل این بیماری ایستادگی کند.

حبیبی به نقش جهادی کادر درمان و پزشکی اشاره کرد و اظهار داشت: در شرایطی که بیشتر شهروندان در خانه مانده بودند، اما کادر درمان و پزشکی با روحیه ایثارگری به استقبال  این ویروس رفتند و این تصور که پرستاران برای کارهای کم خطر تربیت شده اند را خنثی کرد.

این مسؤول بیان داشت: پرستاران و پزشکان در ایام شیوع کرونا ثابت کردند که از خیلی دلاوران و متخصصان جامعه جلوتر بوده و دارای خلوص نیست هستند و امروز وظیفه ما این است که قدردان زحمات آنها باشیم.

حبیبی در خصوص همکاری مراکز تجاری برای مهار ویروس کرونا نیز گفت: ۴۰ هزار کسبه و بیش از سه هزار واحد تولیدی در استان قزوین توصیه‌های بهداشتی را رعایت کرده و با ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا همراهی کردند که لازم این همکاری و همراهی همچنان ادامه یابد.

معاون سیاسی استاندار قزوین با بیان اینکه کرونا باعث شد تا وحدت، همدلی و انسجام بین مردم استان قزوین افزایش یابد، گفت: درحالی که سپاه در بیمارستان رحیمیان مستقر شده و خدمات رسانی می‌کند، نیروی انتظامی از بعد انتخابات مجلس یازدهم کنترل مبادی را برعهده گرفته و ارتش نیز در قزوین و خارج از استان درحال خدمات رسانی است.

برچسب‌ها ویروس کرونا بیماری های ویروسی غربالگری استان قزوین پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بیماری های ویروسی غربالگری استان قزوین ویروس کرونا بیماری های ویروسی غربالگری استان قزوین ویروس کرونا استان قزوین رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۵۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فرزادپور پیش از ظهر پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: بیش از ۵۰۰ صفحه از کسب و کارهای خانگی، اصناف و افراد معروف در پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی در راستای طرح نور مورد بررسی قرار گرفته‌اند که به ۱۵۰ نفر از آنان تذکر داده شده است.

رییس پلیس فتای استان قم بیان کرد: عناوین عدم رعایت عفت عمومی در بستر فضای مجازی مشتمل بر نداشتن پوشش مناسب، استفاده از کلام و موسیقی‌های مبتذل، بهره‌گیری از نمادهای فِرق و گروه‌های نامناسب و ترویج سبک زندگی غربی می‌باشد.

سرهنگ فرازپور خاطرنشان کرد: متخلفان فضای مجازی در صورت استمرار بر انتشار محتواهای مجرمانه‌شان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

کد خبر 6088423

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل