Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:42:31 GMT

شلوغی ایستگاه‌های تقاطعی مترو اجتناب‌ناپذیر است

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۵۱۲۹

شلوغی ایستگاه‌های تقاطعی مترو اجتناب‌ناپذیر است

فرنوش نوبخت در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اینکه امروز نیز بر اساس تصاویر منتشر شده در برخی از ایستگاه‌ها، واگن‌های مترو دارای ازدحام بود، اظهار داشت: رصد دائمی ما از وضعیت واگن‌های مترو نشان می‌دهد که داخل برخی از واگن‌ها، مسافران اندکی وجود دارند و امکان رعایت فاصله اجتماعی است اما در ایستگاه‌های تقاطعی که مسافران یک قطار تخلیه و وارد ایستگاه دیگری می‌شوند، ازدحام و شلوغی قابل پیش‌بینی و اجتناب‌ناپذیر است بنابراین چاره‌ای جز رعایت مسائل بهداشتی از جمله زدن ماسک توسط مسافران نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اندازه درب واگن‌های مترو ۱.۵ متر است بنابراین رعایت فاصله اجتماعی در هنگام ورود و خروج به واگن‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود اما مترو هر چه در توان داشته برای رعایت مسائل ایمنی و جان مسافران به کار برده و تمامی قطارها در خطوط فعال هستند. اگر قطاری شلوغ است، مسافران صبور باشند و از قطار بعدی استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران، افزود: برخی ایستگاه‌ها مانند ایستگاه ترمینال جنوب نسبت به سایر ایستگاه‌ها شلوغ‌تر است اما هنوز آمار دقیقی از میزان افزایش مسافر نداریم و در انتهای فعالیت امروز مترو، میزان افزایش مسافر محاسبه خواهد شد.

نوبخت در پاسخ به این پرسش که چگونه استفاده از ماسک در ایستگاه‌ها اجباری می‌شود و آیا چنین ظرفیت نظارتی در مترو وجود دارد، گفت: ما نمی‌توانیم چنین موضوعی را اجبار کنیم چرا که امکان ارائه ماسک به مسافران را نداریم اما از مسافران مترو درخواست می‌کنیم برای حفظ سلامتی خود و سایر مسافران از ماسک استفاده کنند و مراعات جان همدیگر را داشته باشند؛ همانطور که در سایر مکان‌ها از جمله بیمارستان‌ها، مراکز خرید و…، این ملاحظات انجام می‌شود، در مترو نیز مسافران برای حفظ جان خود و سایر مسافران، مسائل ایمنی را رعایت کنند.

کد خبر 4897459 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: متروی تهران ویروس کرونا ماسک طبی ویروس کرونا شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش نیروی انتظامی فاصله گذاری اجتماعی شهر تهران قوه قضاییه شیوع کرونا سیدابراهیم رئیسی آموزش مکمل روز طبیعت سازمان هواشناسی کمیته امداد امام خمینی ایستگاه ها واگن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۵۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد یک واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز

تین نیوز

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از برخورد حادثه آمیز یک واگن و لوکوموتیو در اهواز خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، عارف اصل شرهانی با اعلام این خبر گفت: در جریان برخورد میان واگن و لوکوموتیو در پیش ظهر امروز دوازدهم اردیبهشت در ایستگاه هجرت، فلکه راه آهن اهواز، چهار نفر مصدوم شدند.

شرهانی با اعلام این نکته که تمامی مصدومین مرد می باشند، گفت: مصدوین به بیمارستان های گلستان و امام خمینی اعزام شدند. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • انتقاد محسن هاشمی از زاکانی
  • پایان رژیم صهیونیستی اجتناب‌ناپذیر است
  • برخورد یک واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز
  • ببینید | واکنش عجیب و دیرهنگام زاکانی به سرگردانی مسافران و خرابی مترو؛ باید بپرسم
  • ببینید | واکنش زاکانی به افشای قرارداد خرید واگن مترو از چین
  • توضیحات «زاکانی» درباره قرارداد خرید واگن مترو از چین
  • آخرین وضعیت ورود واگن های جدید مترو به کشور
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد