Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدصادق صبا، رئیس مجمع خیرین سلامت استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان با اشاره به اینکه ۷۰ درصد هزینه ساخت این مرکز  به همت بنیاد خیریه مرحوم فرشچیان و بقیه از سوی دانشگاه هلوم پزشکی همدان تأمین شده، افزود:  با راه‌اندازی این مرکز علاوه بر درمان بیماری، پژوهش‌های لازم نیز برای بررسی علل سرطان انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در چند سال گذشته نیاز استان به راه‌اندازی مرکز جامع سرطان و ارائه خدمات به بیماران سرطانی همدان و منطقه غرب، مشهود بوده است.

 صبا اضافه کرد: با راه‌اندازی مرکز جامع سرطان در همدان علاوه بر درمان پژوهش‌های لازم برای بررسی علل سرطان در کشور و خارج از کشور نیز انجام می‌شود.

این مسئول پژوهش، پیشگیری، آموزش، درمان و مددکاری بیماران سرطانی از جمله اهداف راه اندازی این مرکز است.

صبا با اشاره به اینگه پژوهش زیربنای فعالیت‌ها ست، یاداور شد: نذر و وقف برای بیماران سرطانی امری مهم بوده که  لازم است فرهنگسازی مناسبی در این زمینه انجام شود.

انتهای پیام/ د 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی سرطان راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۵۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره هماهنگی موسسه های خیریه و تشکلهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: این مرکز دوازدهمین مرکز نیکوکاری در شهرستان برخوار و 577 مرکز نیکوکاری در استان اصفهان است که با کمک خیران شهرها و روستاهاراه اندازی می شود.


ناصرعلی خاصی افزود: این مراکز در راستای خدمت رسانی بهتر به نیازمندان و مددجویان به صورت محلی و در راستای شفاف سازی و اعتماد سازی برای خیرین و نیکوکاران فعالیت می کند .


وی گفت: نظارت و ارزیابی مراکز نیکوکاری توسط کمیته امداد انجام و به خیران ارائه می شود .


مرکز نیکوکاری امام رئوف در درمانگاه زنده یاد علی قربانی شهر سین راه اندازی شد و مهمترین اولویت فعالیت آن خدمات و کمک های درمانی و راه اندازی درمانگاه شهر سین است.

دیگر خبرها

  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟
  • راه اندازی خانه بهداشت کارگری در مبارکه
  • ثبت میراث مکتوب علمای اهل‌سنت آذربایجان‌غربی
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • امسال میراث مکتوب علمای اهل‌سنت آذربایجان‌غربی ثبت می‌شود
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • افزایش هزینه‌های درمان در مراکز ناباروی
  • آغاز ساخت مرکز جامع خدمات سلامت روستای خطایان
  • محلات بی دفاع مستعد وقوع بزه سرقت و سایر جرائم
  • سهم سوغات، ۲۵درصد هزینه‌های زائران