Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام محمد باقر(ع) گفت: با همت گروه جهادی الغدیر، گروه طلاب جهادی، ناحیه بسیج دانشجویی استان و کمیته خادمین شهدای استان، هر شب کوی نیایش ضدعفونی و خدمات‌رسانی به مردم انجام می‌شود. ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، پس از شیوع ویروس کرونا در استان هرمزگان، گروه‌های جهادی و بسیجی در تمام محلات پای کار آمدند و با همراهی یکدیگر گام‌های موثری در جهت ضدعفونی معابر و اماکن عمومی برداشتند، یکی از محلاتی که در این زمینه در شهر بندرعباس موفق عمل کرده و برنامه‌های نسبتا خوبی را به اجرا گذاشته کوی نیایش بوده که با همکاری چندگانه علاوه بر ضدعفونی اماکن عمومی و توزیع بسته‌های معیشتی، خودروهای شخصی مردم را نیز ضدعفونی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام محمد باقر(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: با توجه به صدور فرمان فرماندهی کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به سرلشکر باقری فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر احتمال حمله بیولوژیک از سوی دشمنان پایگاه مقاومت بسیج امام محمد باقر(ع) نیز عملیات‌هایی را طرح کرد.

24 هزار بسیجی برای مقابله با کرونا در سیستان و بلوچستان پای کار آمدندغربالگری بیش از 6 هزار خانوار در محمدشهر کرج توسط گروه‌های جهادی بسیج سازندگینامه وزیر بهداشت به سردار سلیمانی درباره شروع گام دوم بسیج ملی مبارزه با کرونا

وی افزود: در روز نیمه شعبان عملیاتی با رمز یامهدی ادرکنی شروع کردیم که با همت گروه جهادی الغدیر، گروه طلاب جهادی، ناحیه بسیج دانشجویی استان و کمیته خادمین شهدای استان اجرا شد.

نجیب خلاده بیان کرد: در این برنامه گروه سرود شهید کاظمی سرودهایی به صورت زنده اجرا کردند و مردم از روی بالکن ها گروه را همراهی کردند.

وی ابراز داشت: بعد از اجرای برنامه سرود، عملیات ضدعفونی کوی نیایش و مجتمع های آن اعم از راهرو، آسانسورها و دستگیره‌های خانه‌های مردم آغاز شد که مورد استقبال مردم نیز قرار گرفت.

خلاده تاکید کرد: علاوه بر این کارها هر شب از ساعت 11 شب عملیات ضدعفونی محلات آغاز می‌شود و بسیجیان در اجرای طرح فاصله گذاری نیز مشارکت می‌کنند. 

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام محمد باقر(ع) عنوان کرد: علاوه بر این برنامه‌ها یک غرفه ضدعفونی‌کننده خودروهای مردم جلوی مسجد محل راه‌اندازی شده است که روزانه 600 خودرو را ضدعفونی می‌کند. 

وی خاطرنشان کرد: در طول ایامی که کرونا زندگی و معیشت مردم را دچار مشکل کرده حدود 140 بسته مواد غذایی نیز بین نیازمندان توزیع شده است.

خلاده تاکید کرد: برای ضد عفونی معابر 13 تیم و حدود 70 نیروی بسیجی فعالیت می‌کنند. 

انتهای پیام/865

R7555/P/S6,58/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۵۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، روایت کردن کار‌های خوب و مهربانی حال انسان را خوب می‌کند چه برسد بخواهی کار خوب انجام دهی، انسان‌هایی که تمام تلاش شان را می‌کنند تا بتوانند گره از مشکلات مردم باز کنند و مرهمی بر زخم مردم بگذارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز