Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از همه شهروندان خواست تا برای استفاده از مترو از ماسک و دستکش استفاده کنند. تاریخ انتشار: 12:03 - 23 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۱۶۴۴

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از اجرای فاصله گذاری اجتماعی در تمامی ایستگاه‌ها و قطار‌ها خبر داد و گفت: نکته مهم استفاده از ماسک دستکش برای همه مسافران مترو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر مسافران بدون ماسک و دستکش هستند که از آن‌ها درخواست می‌شود از ملزومات بهداشتی استفاده و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.   مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه درباره وضعیت سرویس دهی مترو تهران در ۲۳ فروردین ماه، توضیح داد: از ابتدای صبح تاکنون مشکلی درباره جابه‌جایی قطار‌ها رخ نداده است. در ساعات اوج سفر، تعدادی از ایستگاه‌های تقاطعی با افزایش مسافران مواجه‌اند.   او با تأکید براینکه زمان بندی سرفاصله قطار‌ها براساس تقاضای سفر تعیین می‌شود، گفت: بنابراین با توجه به افزایش مسافر، سرفاصله قطار‌ها نسبت به روز‌های گذشته و ایام تعطیل کاهش یافته است.   مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از مبتلایان به بیماری کرونا درخواست کرد که از شبکه حمل و نقل عمومی استفاده نکنند تا سلامت دیگر هموطنان به خطر افتاده نشود.  بیشتر بخوانید: چرایی آغاز طرح ترافیک در تهران با وجود شیوع کرونا وی در ادامه افزود: اگر ظرفیت مسافر قطاری تکمیل بود، مسافران منتظر قطار بعدی بمانند و به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی به ازدحام قطار‌ها افزوده نکنند. همچنین مسافران برای پیاده و سوار شدن به قطارها، تک به تک این کار را انجام دهند. برای استفاده از پله برقی‌ها هم با فاصله از یکدیگر بایستند تا مشکلی ایجاد نشود.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا شهرداری تهران مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه قطار ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۵۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل پلمب شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسنعلی حسین‌پور ظهر چهارشنبه در بازدید از شهربازی‌های اردبیل اظهار کرد: در بازرسی‌های انجام شده توسط کارشناسان اداره کل از تجهیزات شهربازی مستقر در مجموعه‌های تفریحی استان ۱۲ دستگاه تجهیزات بازی غیر استاندارد به دلیل عدم وجود مجوز معتبر بهره‌برداری از شرکت‌های بازرسی تأیید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد پلمب شد.

وی خاطرنشان کرد: این تجهیزات شامل تاب زنجیره‌ای، کشتی صبا، یورو بانجی، هلیکوپتر چرخشی، چرخ و فلک، ماشین شارژی، موتور برقی، پیست پرش در آسمان، دو مورد قطار بدون ریل، قطار کودک و ماشین برقی بود.

سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل بیان کرد: از همشهریان تقاضا می‌شود به هنگام استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات بازی مستقر در شهرهای بازی از داشتن مجوز بهره برداری معتبر و نصب آن در کنار تجهیزات اطمینان حاصل کنند.

حسین‌پور گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده موارد مغایر با مراجعه به درگاه الکترونیکی مردمدار به نشانی https://۱۵۱۷.inso.gov.ir نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با الصاق عکس، ویدئو یا صدا در حوزه‌های مختلف یا از طریق شماره تماس ۱۵۱۷ یا شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ثبت و پیگیری کنند.

کد خبر 6094272

دیگر خبرها

  • ایمنی تاورکرین‌ها در پایتخت بیشتر می‌شود
  • ۱۲ وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل پلمب شد
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت
  • سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • توقف اعزام قطارهای تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران