Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- کمپانی اپل به‌تازگی شرکت فناوری ویژه‌ای را خریداری کرده است که فعالیت‌هایش روی درک بهتر دستیارهای هوشمند از مکالمات انسانی متمرکز است. کمپانی اپل به‌تازگی شرکت فناوری ویژه‌ای را خریداری کرده است که فعالیت‌هایش روی درک بهتر دستیارهای هوشمند از مکالمات انسانی متمرکز است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، جنگ دستیارهای هوشمند این روزها در میان کمپانی‌های فناوری بسیار گسترده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر یک از این کمپانی‌ها سعی دارد تا با راه‌اندازی دستیار هوشمند خود و عرضه قابلیت‌های متعدد برای آن پیروز این جنگ باشد.
 
دراین‌بین کمپانی اپل به‌تازگی شرکت فعال درزمینهٔ فناوری جدیدی به نام Voysis را برای دسترسی به فناوری‌های مرتبط با هوش مصنوعی آن خریده است. تمام تمرکز این شرکت به کمک به کامپیوترها برای درک بهتر زبان طبیعی کاربران معطوف شده است و همین امر موجب می‌شود که بتوانیم حدس بزنیم که سیری به‌زودی می‌تواند مکالمات را بهتر از قبل درک کند.
     
بر اساس اطلاعات منتشر شده مشخص شده است که در وب‌سایت رسمی کمپانی Voysis آمده است که این کمپانی می‌تواند نتایج جستجوی عبارت‌های پیچیده‌تری را برای کاربران عرضه کند. برای مثال سیری ممکن است در آینده بتواند به عبارت‌هایی مانند: «به یک تلویزیون ال ای دی جدید نیاز دارم و بودجه ام تا 1000 دلار است» پاسخ‌های مناسب و مرتبط بدهد.
 
پیتر کاهیل به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی این کمپانی در طی مصاحبه‌ای با TechCrunch در سال 2017 اعلام کرد که رویکرد کمپانی او مانند سیری، دستیار گوگل و الکسا نیست و بیشتر روی پلتفرم عمومی‌تری متمرکز است که تجارت‌ها می‌توانند از آن برای ساخت روبات‌های خدمات مشتری خود استفاده کنند.
 
کمپانی Voysis هم‌اکنون در میان کمپانی‌های بسیار زیاد خریداری‌شده توسط اپل در طی این سال‌ها جای گرفته است و هنوز مشخص نیست که درصد موفقیت این کمپانی تا چه اندازه باشد. بااین‌حال امیدواریم که کاربران بتوانند هرچه سریع‌تر فواید فناوری این شرکت را در رشد و شکوفایی هرچه بیشتر سیری ببینند.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: سیری اپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۵۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم

سال 2019 در چنین روزی و در چارچوب هفته سی و هفتم رقابت های لیگ برتر انگلیس، دو تیم منچسترسیتی و لسترسیتی در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند. این دیدار تا دقیقه 70 با تساوی بدون گل دو تیم در جریان بود تا اینکه وینسنت کمپانی با شوتی دیدنی از راه دور، دروازه کاسپر اشمایکل را باز کرد.

دانلود (3.6MB)

دیگر خبرها

  • چهار معیار مهم سلامتی در ساعت‌های هوشمند
  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • (تصاویر) ساعت فوق‌مقاوم شیائومی با ۱۵ استاندارد نظامی
  • چهار معیار سلامتی مهم در ساعت‌های هوشمند
  • «کارت هوشمند حج»؛ فناوری جدید عربستان برای حجاج
  • شیائومی یک ساعت فوق‌مقاوم با ۱۵ استاندارد نظامی ساخت!/ عکس
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • جریمه 200 میلیون دلاری بزر‌گترین اپراتور بی‌سیم آمریکا به دلیل فروش اطلاعات کاربران